Navel piercing

Ik ben inmiddels 15 weken en 2 dagen en heb nou niet echt het gevoel dat de boel nu al onder spanning staat. Ik zalhet gewoon even met de VK overleggen wanneer hij eruit moet en zo'n zwangerschapsding is dan misschien wel wat.
gaat het gat echt weer dicht na al die jaren?

Hallo allemaal

Ik heb mijn navelpiercing tijdens mijn vorige zwangerschap gewoon laten zitten, op een gegeven moment stond hij gewoon drie cm boven mijn navel. Ik heb toen ook geinformeerd naar de zwangerschapspiercing maar deze was waarschijnlijk nog onbekend (ruim vier jaar geleden). Ik ben nu 20 weken zwanger van een tweeling en zal hem er deze keer wel uit moeten halen. Ik ga dus ook op zoek naar die speciale piercing nu ik weet dat hij toch echt bestaat, bedankt hiervoor.

groetjes Breleigh

Ik heb aan het begin van de zwangerschap een flexibele piercing aangeschaft. Het staafje is van rubber in plaats van metaal en zoiets is eigenlijk bij elke (betere) piercingwinkel te krijgen.

Ik moet wel zeggen dat ik mijn piercing er uiteindelijk uit heb gehaald, maar dit was meer omdat mijn positiebroeken er overheen vielen en dit irriteerde. Niet dat mijn huid er van open lag ofzo, maar ik vond het gewoon een vervelend gevoel.

Ik heb een superleuk adresje gevonden om online piercings te kopen...http://www.winkeltjes.net/ho2piercings/ Zij verkopen ook zwangerschapspiercings! Ze leveren ook nog eens heel snel.

Hoop dat je hier wat aan hebt! Vast wel, ik heb mijn zwangerschapspiercing hier ook vandaan gehaald.

Groetjes Loesje

Hee hallo,

Ik heb ook een zwangerschapspiercing in. Ik heb hem er al bij 15 weken in moeten doen omdat mijn buik toen al erg dik aan het worden was en mijn gewonen niet meer paste.
Ik heb hem besteld op de duitste e-bay. Daar zijn ze al voor nog geen 8 euro. Het is een soort vissersdraadje, met daaraan 2 bolletjes met steentjes erin. Hij is vrij lang en je kunt hem zelf inkorten, alleen ik heb hem iets te kort gemaakt, waardoor hij iets irriteert. Als ik hen niet had ingekort, was er helemaal geen probleem.
Ik ben 35 weken zwanger,en heb echt een dikke buik, maar de piercing kan mooi blijven zitten. Dus ik ga het wel redden tot het eind.

Succes, Ris 35,3 weken

Hallo,

Ik heb ook zo'n flexibel ding gehad bij mijn vorige zwangerschap. Ik had alleen zo'n grote buik, dat de huid rond de piercing onderhuids is gescheurd. Nu heb ik grote V naar boven lopen vanaf mijn piercing. Het gaat dus niet altijd goed. Ik heb geen piercing meer gedragen sinds de vorige zwangerschap (3 jaar geleden) en het gaatje is nog open. Dus infomeer ook even of het mogelijk is om gewoon geen piercing te dragen. Als je je piercing lang genoeg hebt, dan blijft het gaatje open. Scheelt jullie straks misschien een lelijke navel.

Groetjes
Sietske

Hoi Bientje,

Hahaha, ik vind het ook echt heel eng. En ik doe het dus ook echt niet zelf.
Ik weet nog goed de eerste keer dat we hem gingen verwisselen.
Ik heb eerst flink wat alcohol achterover geslagen . (toen was ik overigens niet zwanger) Toen mijn vriend de nieuwe in wilde doen werd ik helemaal lacherig, en kon hij hem er niet in krijgen.
Uiteinderlijk is het gelukt en ik voelde er helmaal niks van maar ik moet er nit naar kijken. Inmiddels heb ik er al verschillende in gehad.
Dus als je het zelf niet durft, moet je het gewoon door iemand anders laten doen.
Ik ga er altijd bij liggen, (hihi, dan kan ik ook niet flauvallen)

Succes, Ris

Terug
Bovenaan