Navelpiercing en andere vraagjes

Met 12wk kreeg ik ook nog een vaginale echo.Stelt niks voor,doet geen pijn.En je mort mast zo denken er moet straks heel wat groters uit:)
ik ben nu ruim 3mnd zwanger,begin al aardig buikje te krijgen.Ik heb ook een navelpiercing en heb hem er nog niet uit gehaald.Zolang ik er geen last van heb laat ik hem zitten.Je schijnt overigens wel speciale zwangerschapspiercing te hebben.

Gr. Wonder2011
 
Ik heb mijn navelpiercing nog in, ben nu 26 weken. Heb een speciale in gedaan, maar m'n eigen kon ook nog gewoon. Hangt heel erg af van hoe je buik groeit en hoe je lichaam reageerd.

Succes met je zwangerschap
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Nou, zoals iedereen als zegt, feestje kan geen kwaad!

Ik denk dat je met 10 weken een uitwendige echo krijgt, als het goed is kun je dan alles al wel zien. Zo niet, dan doen ze vaak alsnog een inwendige.

Ik heb geen ervaring met navelpiercings, maar je hebt al aardig wat verschillende tips ;) Ik zou gewoon doen wat je zelf het beste lijkt. Ligt er ook aan hoeveel waarde je hecht aan de piercing natuurlijk.

Wat de moeheid betreft, ik merk zelf dat het bij mij erg helpt om elke middag even te gaan liggen als je de kans hebt. Verder 's avonds om 9 uur / half 10 naar bed. Als je de dag voor het concert niks pland en rustig aan doet, even een extra slaapje, dan hou je het vast wel vol!

Veel plezier en succes er mee!
 
Mijn navelpiercing zit er nu nog steeds in hoor... Ben nu bijna 30 weken. Bij de eerste is hij ook de hele zs blijven zitten... geen problemen mee gehad. Soms moest ik hem alleen even uithalen bij de echo's ( op het eind van de zs).
Gewoon kijken wat hij bij jou doet. Ik heb trouwens ook geen navel meer... Bij allebei de zs niet....

Veel plezier bij de eerste echo...
 
Hallo!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat een leuk idee om het met Sinterklaas te vertellen! Ben benieuwd hoe de reactie zal zijn!

Volgens mij krijg je hem eerst uitwendig! Mocht dat niet lukken dan kunnen ze hem altijd nog inwendig doen. Ik neem aan dat je wel vaker iets in je doos hebt gehad dus zo erg kan het niet zijn........(dit is grappig bedoeld).

Wat dat concert betreft, geniet ervan!!!

Succes meid liefs van Jessica
 
hey hoi hoi,

gefeliciteeerd met de zwangerschap!!
voel je je goed?

ik heb (onder anderen) een navel piercing.
ik heb er nu een teflon staafje in en dat gaat prima.
mijn tepel piercing heb ik met 3 maanden uit gehaald met oog op de borstvoeding.
het lijkt me wat lastig drinken voor de kleine met zo'n staafje overdwars in het mondje.
De grootste uitdaging voor mij op piercing gebied zit eh zeg maar onder de gordel. maar zelfs dat is volgens mijn vk geen probleem bij een natuurlijke bevalling.

@micromuis84
hahahaha, mijn vk liep stage bij het echoburo. en ik kreeg ook een inwendige echo. Hij zei heel blozend dat het de eerste keer was dat hij zo'n apparaat in handen had. Waarop ik zei dat het voor mij de eerste keer was op zo'n apparaat uit handen te geven. genant antwoord, maar t brak wel t ijs.

liefs smooty
 
Hallo!

Ik heb een echo met 8 weken gehad en gewoon uitwendig. Ik zat er enorm tegenop om een inwendige te krijgen maar gelukkig konden ze alles goed zien.

De navelpiercing heb ik bij de eerste zwangerschap eruit gehaalt en dat ga ik nu weer doen als mijn buik nog dikker word.

Ik zou ook naar een concert gaan maar dat heb ik geannuleerd en niet omdat het niet mag maar omdat ik er zelf niet lekker bij voel. Stel je voor dat er iemand tegen mijn buik aan knalt of dat ik het niet de hele avond volhoud vanwege de vermoeidheid nee een concert moet leuk zijn en ik dat er alleen maar tegenop!
Maar gewoon gaan hoor als je er zin aan hebt!

X
 
Terug
Bovenaan