navelpiercing!!!

Ha Dames,

Weten jullie of een navelpiercing erg is als je zwanger wilt worden???
Ik heb er namelijk één ik hoorde namelijk dat het slecht is om dat je dan niet zwanger wordt!!!
Weet iemand meer ik haal hem er dan direct uit!!!

Liefs Wijnie

Daar is volgens mij niets van waar.
Ik had ook een navelpiercing... ik was in ronde 1 zwanger. Lijkt me niet dus.
Ik heb hem er wel uitgehaald toen ik zwanger bleek te zijn. Vind het namelijk niet mooi als je een mooie buik hebt en dan nog zo een lelijk staafje....

Conclusie..... lijkt me niet!

Liefs,

Frieda

Hahahaha,
Zo'n onzin heb ik nog nooit gehoord!
Hoe zou dat moeten werken??
Welnee! Vaak  hoor je wel dat navelpiercings kunnen gaan ontsteken als je zwanger bent
maar wat daar dan weer van waar is................

Onzin, nog nooit gehoord!

Heb (had) zelf ook een navelpiercing, maar heb hem er met ong 28 wkn uitgehaald omdat ie dus ging irriteren. Volgens de gyn  en de vk kun je er ook lelijke striae van krijgen als je eenmaal zwanger bent.    
Conclusie: gewoon lekker laten zitten totdat je zwanger bent. Als je eenmaal zwanger  bert zijn er speciale zwangerschapspiercings te krijgen en die kun je wel gewoon laten zitten.

Succes!
Tara (38+1 zwanger)

hoi hoi,

ik weet niet of het echt kwaad kan in een andere forum hebben we het er ook al over gehad en metaal /staal schijnt niet goed te zijn voor de vruchtbaarheid zeggen ze. maar wat de andere hier al zeggen het kan ook gewoon onzin zijn er zijn zat mensen die zwanger worden met een navelpiercing. Ik moet zeggen dat ik hem er wel uitgehaald heb ik was hem zowieso zat na 14 jaar. maar wij zijn ook al met ronde 19 bezig dus ik wil geen risico nemen. Volgens mij moet je daarin geloven ik weet het niet doe gewoon wat je gevoel zegt

groetjes
leepat

Volgens mij is het ook onzin. Heb ook eeen navelpiercing en was bij mijn eerste in de derde ronde ongeveer zwanger. Heb hem laten zitten tot een maand of acht en
toen ging hij irriteren. Volgens de verloskundige mocht ik hem ook gewoon houden
zolang ik er zelf geen last van heb.

Ook heb ik totaal geen last gehad van striae dus dat is ook niet bevorderd door de piercing.

Zou dus zeggen, lekker laten zitten meid.

Debbie

Dames bedankt voor jullie reactie.

Ik had de piercing er al uit gehaald maar heb hem er maar gauw weer in gedaan voelt ook zo kaal.
Ik vond het ook al zo raar maar soms weet je ook gewoon niet meer wat je wel en niet moet geloven.
Nogmaals bedankt.

Liefs Wijnie

Hoi Wijnie,

Ik ben ook zwanger geraakt terwijl ik mijn piercieng gewoon in had. Ik heb hem nadat ik zwanger raakte er wel uit gehaald omdat door het groeien van de buik het gat ook wat groter wordt en zelf kan scheuren doordat de piercing te klein wordt. En ik vind dat een dikke buik met piercing  er echt NIET charmant uitziet.

Groetjes Joyce 28 weken zwanger

Terug
Bovenaan