navelpiercing!!!

Hi Meiden, of het waar is of niet weet ik niet. Maar ik vind het wel een beetje voorbarig om meteen heel hard te roepen dat het onzin is. Tuurlijk word er ook meiden zwanger met een piercing in. Daar zijn jullie het bewijs van, gefeliciteerd meiden! Maar tis toch het proberen waard als je al heel wat rondes bezig bent. Op gegeven moment ga je denk ik van alles proberen wat zelf in je macht ligt. Sommige mensen zijn gevoelig voor bijvoorbeeld stralingen. En kan me best iets voorstelling dat dat stukje metaal effect zou kunnen hebben. Nogmaals ik heb  geen idee of het waar is. Had het ook nog nooit eerder gehoord.

Ik wens in elk geval iedereen heel veel  geluk met zwanger willen worden
en met het zwanger zijn! .

Liefs Nathalie

hallo allemaal,

Ik heb pas gelezen op internet dat er zwangerschapspiercingszijn. het staafje is wat langer. Geen probleem dus. Ik heb er 2 in de navel maar nog niet zwanger.
Suc6....

Groetjes Karoliene

ha Dames,

Ik heb deze tropic geopend en dat ik mijn piercing er uit   heb gehaald en nu  ik kan jullie meedelen dat ik ZWANGER ben!!!!!
Ik weet niet zeker of het er door komt maar ik had toen baat het niet schaat het niet.
het kan natuurlijk toeval zijn maar het is het probern waard.

Liefs Wijnie

Hoi hoi,

ik ben 20 weken zwanger en heb een navelpiercing.
Er zijn wel speciale rekbare navelpiercings voor de zwangerschap.
Deze ga ik binnenkort eentje halen omdat nu mijn navel een beetje na buiten begint te komen.
Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Fanny

Terug
Bovenaan