Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja consultatieburo is dus al geweest... gisteren (ze hadden haast denk haha) vergeten te vragen... heb 4 mei de eerste afspraak maar als ik het idd niet vertrouw hang ik aan de bel hihi
Hier ook 2,5 wk een bloedend naveltje. Ik heb het cb gebeld en die zeiden dat het wel 6 wk kan nabloeden. Zolang er geen bloedvlekker groter dan een euro ontstaan is er niks aan de hand...
Hij is nu 3 wk en nu is het over, maarree ik vond het ook een beetje vreemd en een raar gezicht. Ben blij dat het over is.
Hier ook 2,5 wk een bloedend naveltje. Ik heb het cb gebeld en die zeiden dat het wel 6 wk kan nabloeden. Zolang er geen bloedvlekker groter dan een euro ontstaan is er niks aan de hand...
Hij is nu 3 wk en nu is het over, maarree ik vond het ook een beetje vreemd en een raar gezicht. Ben blij dat het over is.