Nee hè, niet weer!!

A

Anoniem

Guest
Sjit sjit.... heb sinds gisteravond weer bruine afscheiding... (alleen bij afvegen). Dat heb ik altijd voor mijn ongi... Meestal begint dat een paar dagen vantevoren, maar vanaf mei heb ik dat soms al een week vantevoren, behalve vorige maand, toen begon het pas weer 3 dagen ervoor. Nu zit een week voor mijn nod (en een week na mijn ovu). Ga vanaf nu maar weer iedere ochtend tempen, dan weet ik wat me die dag te wachten staat...

Nou, ik baal effe gruwelijk op het moment en  ik wacht het maar weer af.

Tammy

Ah Shit, wat balen voor je.
Bij mij begint het ook altijd op die manier.
O, wat zal je teleurgesteld zijn. Nou, laat het dan maar snel komen, zodat je snel voor de volgende ronde kan he!

Succes!!!!

hoi Tammy,

Wat balen zeg voor je! Het hoeft natuurlijk nog niets te betekenen, maar je weet/ voelt het zelf vaak het beste.
Hopelijk zet het snel door, zodat je weer verder kan.

Ik heb vanochtend bloed geprikt en krijg daar 21 sept. de uitslag van. Hoop natuurlijk dat ik dan lekker zwanger ben, maar ga er maar van uit dat dat niet zo is. Beetje zelfbescherming, omdat het anders zo tegen valt.

Als je je hart wilt luchten dan kom je maar!

Groetjes mama van 5

Getsie Tammie,
Had zo voor je  gehoopt dat het niet zou komen.

niks gatsie is een innestelbloeding hoor en je gaat gewoon mee met de pufbus
als je er dan nu zo onderuit probeert te komen zeg!!!!!
hihihi
liefs tamaar

Hahahaha die Tamaar, jij weet het wel te brengen... hahaha....   zal ik gewoon vast instappen, in die pufbus, dan kunnen die rooie duivels er misschien niet bijkomen??

Heb wel beetje zere borsten (al vanaf eisprong) en dat heb ik al sinds mei niet meer gehad. Vanochtend leek het even minder, maar ik voel nu wel weer.

Vandaag vertelde een klant dat ze 7 weken zwanger is... gaf wel even 'n baalgevoel ... ging ze helemaal uitleggen dat je dan eigenlijk pas 5 weken bent enzo... ik doen alsof mijn neus bloedt... 'o ja?'... haha... ze moest eens weten...

Greetz,

Tammy

heey,

Wat klote man, maar misschien is er nog een beetje hoop!?
Onze deal staat nog vast, dus het mag helemaal niet joh!!!!!!
innestel? of weet  je het  gewoon, zeg maar?  
Kom op meissie,  dan moeten we volgende week ff checken
en anders een nieuwe deal sluiten!!!!  
Maar het is nog geen nod dag.. ik ga heeeeel hard duimen keej?
Veel sterkte, en laat je nie gek maken he!  

Liefs ikk!!!  

Terug
Bovenaan