Nee hè, niet weer!!

Hoi Eva,

Nee nog niet over maar het is heel minimaal, het is (gelukkig) nog steeds alleen bij afvegen en je moet echt goed kijken, maar ja verkleurd is het wel...

hey ilona was ook niet boos bedoeld meer grappig hoor
had ook nog niet gezien dat tammy al naar bed wilde
overigens gezellig dat je mee komt kleppen hier!!
liefs tamaar

ps rij je ook mee met de bus??

NOU JA!!!! Was het bruinverlies gisteravond over, vandaag hele dag ook nix, net weer beetje bruin met roze!!! Wat moet ik hier nou mee??? AARGGHH!!!

Ben ook zo'n onzekere miep...   Mijn borsten doen nog wel pijn en mijn temp was vanochtend nog hoog, dus vandaag zit het nog wel goed. Over 8 uurtjes kan ik weer mijn ochtendtemp nemen en dan weet ik wat me morgen wel of niet te wachten staat...

De omstandigheden en klachtjes/symptomen waren zo gunstig gesteld deze maand, dat het ook echt heeeeel raar zo zijn als het gewoon niet gelukt is... dan ga ik echt twijfelen of er niet iets mis is met één van ons... ach ach, wat maak ik het mezelf toch moeilijk, ga denk ik maar vast slapen dan is het gauw weer morgenvroeg en weet ik alvast een beetje meer...

Groet,

Tammy

Hey Tammy,

En hoe was je temp vanochtend??

We kunnen  inderdaad wel stresskippen zijn zeg, elke maand neem je je voor er minder mee bezig te zijn maar uiteindelijk belandt je steeds weer met je kop in de wolken. Om vervolgens heel hard naar beneden te vallen...

Op zich mag ik nog niet klagen, want ik zit nog maar in de 3e ronde, maar kan me best voorstellen dat het vreselijk is om dit nog maanden vol te houden. We willen gewoon een mooi bol buikje!

Succes,
Marian

Ja precies, Marian! Mijn temp was idd nog hoog, maar mijn nod is ook pas woensdag. Borsten nog iets gespannen, maar dat wisselt wel heel sterk door de dag heen. Kan er eigenlijk geen pijl op trekken... pffff... zou willen dat ik wist waar ik aan toe was... zucht!

Terug
Bovenaan