A
Anoniem
Guest
help! mijn dochtertje(vandaag precies 6 mnd) was een aantal weken erg onrustig geweest. gelijk huilen als je maar even bij haar wegliep enz.Dit duurde 3 week en daarna was ik echt op! we dachten dat ze een sprongetje had....maar we hadden ook net haar fles van 22.00 eraf gehaald( dus een nieuw schema)
Nu was ze een week net weer superlief gelukkig! dus wij dachten het sprongetje is voorbij!
Ze wou alleen nog steeds geen goentehap,dus hebben we haar schema weer aangepast,zodat ze meer honger heeft als ze de groente moet.
Maar nu begint de ellende dus weer,ze is weer compleet van slag. Normaal slaapt ze smorgens van 10 tot 11 nog even,maar nu wil ze dat niet,ligt nu te krijsen in bed en ik zit hier te huilen achter de computer!
Ik ben zooooo bang dat we nu weer 3 week ellende krijgen en dat trek ik echt even niet hoor!
help,wat moet ik doen,weer naar haar oude schema?
haar schema nu is:
8/8.30: eerste fles, pap 200
12.00: fles 200
15.00: fruit(2 stuks of heel potje vanaf 6 maand)
17.00: groente(als ze niet alle groente eet,krijgt ze als aanvulling een fles)
19.00/19.30: fles pap 200
groet marjolein(mv lianne 13-05)
Nu was ze een week net weer superlief gelukkig! dus wij dachten het sprongetje is voorbij!
Ze wou alleen nog steeds geen goentehap,dus hebben we haar schema weer aangepast,zodat ze meer honger heeft als ze de groente moet.
Maar nu begint de ellende dus weer,ze is weer compleet van slag. Normaal slaapt ze smorgens van 10 tot 11 nog even,maar nu wil ze dat niet,ligt nu te krijsen in bed en ik zit hier te huilen achter de computer!
Ik ben zooooo bang dat we nu weer 3 week ellende krijgen en dat trek ik echt even niet hoor!
help,wat moet ik doen,weer naar haar oude schema?
haar schema nu is:
8/8.30: eerste fles, pap 200
12.00: fles 200
15.00: fruit(2 stuks of heel potje vanaf 6 maand)
17.00: groente(als ze niet alle groente eet,krijgt ze als aanvulling een fles)
19.00/19.30: fles pap 200
groet marjolein(mv lianne 13-05)