A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Zoals nog een aantal van jullie zit ik momenteel op het wachtbankje....
En oh, wat was ik er zeker van dat ik mezelf niet gek zou maken deze ronde.....
Maar nu, een (kleine) week voor mijn NOD..... Ik voel al weer vanalles, afgelopen weekend regelmatig kleine krampjes/steekjes in m'n onderbuik. Heb al een aantal dagen last van lichte misselijkheid en een vieze smaak in m'n mond...vooral als ik een tijdje daarvoor koffie heb gedronken. En dan "denk" ik ook nog regelmatig dat ik voel dat m'n borsten gespannen zijn.
Pfff, het valt dus toch weer niet mee dit keer (en dit is pas ronde 3....)
Ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is. Mijn laatste cyclus was 26 dagen, als ik daar vanuit ga, is het zaterdag en anders dus later...
Nou ja, we wachten nog maar even verder, haha.
Succes voor alle anderen op t wachtbankje!!!
Zoals nog een aantal van jullie zit ik momenteel op het wachtbankje....
En oh, wat was ik er zeker van dat ik mezelf niet gek zou maken deze ronde.....
Maar nu, een (kleine) week voor mijn NOD..... Ik voel al weer vanalles, afgelopen weekend regelmatig kleine krampjes/steekjes in m'n onderbuik. Heb al een aantal dagen last van lichte misselijkheid en een vieze smaak in m'n mond...vooral als ik een tijdje daarvoor koffie heb gedronken. En dan "denk" ik ook nog regelmatig dat ik voel dat m'n borsten gespannen zijn.
Pfff, het valt dus toch weer niet mee dit keer (en dit is pas ronde 3....)
Ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is. Mijn laatste cyclus was 26 dagen, als ik daar vanuit ga, is het zaterdag en anders dus later...
Nou ja, we wachten nog maar even verder, haha.
Succes voor alle anderen op t wachtbankje!!!