Nee hoor, ik laat me niet gek maken dit keer....pffff

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Zoals nog een aantal van jullie zit ik momenteel op het wachtbankje....
En oh, wat was ik er zeker van dat ik mezelf niet gek zou maken deze ronde.....
Maar nu, een (kleine) week voor mijn NOD..... Ik voel al weer vanalles, afgelopen weekend regelmatig kleine krampjes/steekjes in m'n onderbuik. Heb al een aantal dagen last van lichte misselijkheid en een vieze smaak in m'n mond...vooral als ik een tijdje daarvoor koffie heb gedronken. En dan "denk" ik ook nog regelmatig dat ik voel dat m'n borsten gespannen zijn.

Pfff, het valt dus toch weer niet mee dit keer (en dit is pas ronde 3....)

Ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is. Mijn laatste cyclus was 26 dagen, als ik daar vanuit ga, is het zaterdag en anders dus later...

Nou ja, we wachten nog maar even verder, haha.

Succes voor alle anderen op t wachtbankje!!!

Ja dat wachten he??!!!
Je kunt jezelf he-le-maal GEK maken!
Doe ik ook hoor!!

Maar je weet zelf ook, dat hoe minder je eraan denkt, hoe sneller de dagen voorbij gaan....

Dus, of veel werken, of veel shoppen-:)

liefs

hahaha heel erg herkenbaar
ik zit nu ook in de wachtweek en denk vanaales te voelen. ik zit er zelfs aan te denken straks een test te doen. of zou ik kunnen wachten. als die neg is hoop ik dat de gekmakers (symtomen) ook even weg zijn.
kus

Ik denk dat iedereen hier wel kan beamen dat het spannend blijft!

Wij gaan voor een tweede, en zelfs nu vind ik het iedere maand superspannend, en ben toch een klein beetje teleurgesteld als het niet gelukt is.....

Merk nu pas hoeveel meer je er nog mee bezig bent! Vooral als het niet de eerste of tweede ronde gelukt is!!!

Succes meid! Ik duim voor je!!!

Thanks voor de reacties dames!

@Mascha, ik ben deze week vrij, dus veel werken zit er niet in.... Veel shoppen met n meisje van 2 erbij ook niet echt, maar dat is misschien maar beter haha! Ik ben wel gister gaan hardlopen toen zij naar de psz was en ik had de boodschappen ook al in huis gehaald. Dus dat ga ik donderdag weer doen ;-) Morgen ga ik met haar zwemmen en s middags moet mijn zoontje trainen. Ook genoeg bezigheid ;-)

@Famke1980 Ik heb hier nog zo'n kruidvat 2voor5 liggen, die schijnt erg gevoelig te zijn. Maar dan nog is het nu veeeeeel te vroeg. Op z'n vroegst heb ik zaterdag m'n NOD, dus voorlopig geen test voor mij.
Ik heb wel sinds vanmorgen (of eigenlijk vannacht) behoorlijk buikpijn. Nou ja, meer zeurend eigenlijk, dus niet echt krampen. Dat heb ik normaal nooit, maar toch weet ik dat dat ook niets zegt....
Jij ook veel succes met wachten! Wanneer kun jij testen?

@heppy0001 Wij zijn bezig voor de 3e. Bij de 1e en 2e was het de 1e ronde meteen raak. Nu zit ik in de 3e ronde en dat viel eerlijk gezegd wel een beetje tegen.... Maar als ik hier dan lees hoelang sommigen al bezig zijn, pffff, dan mag ik echt niet klagen!! Ik heb 2 gezonde kindjes en dat ging dus wel errug makkelijk. Ik duim dus elke ronde voor alle andere meiden!
Maar ook ik ben er dus toch wel erg mee bezig....tja, afwachten is hier het "codewoord" haha!

hey...
Is een beetje hetzelfde als bij mij!
Wij zijn ook voor de derde bezig en de eerste twee waren er ook in de eerste maand!
Nu schiet het hier ook niet op!

Heb cyclussen gehad van 58 dg, 35 dg en 52 dg. Zit vandaag op dag 18. Heb al verschillende onderzoeken gehad en vorige week hebben ze gezien dat mijn eisprong niet goed is, veel te laat voor op dat moment in de cyclus. Volgende week dinsdag krijg ik te horen wat we gaan doen. Hoogstwaarschijnlijk een eisprong opwekken.

Hoe staat het met jou cyclussen? ik weet het zo even niet meer maar zijn ze ook zo onregelmatig?

Terug
Bovenaan