Nee hoor, ik laat me niet gek maken dit keer....pffff

Hoi Mascha,

Mijn cycli zijn vooralsnog redelijk regelmatig, alleen iets korter. Na mijn 1e heb ik de mirena gehad, toe die er uit ging, keurig om de 28 dagen. Na de 2e weer de mirena en die is 5 dec jl verwijderd. Daarna werd ik keurig ongesteld toen ik het verwachtte, dus ik ging eigenlijk weer uit van 28 dagen. Maar de cyclus werd dus 27 dagen en de laatste was 26 dagen. Op zich dus (nog) niet heel schokkend....
Ik heb nu wel al de hele ochtend zeurende buikpijn, dus hoop maar dat m'n cyclus niet nóg korter wordt...
Op zich ben ik wel blij dat m'n cyclus korter is en niet langer, want dan zit je helemaal zo te hopen, lijkt me.

Wel vervelend dat jou cycli zo onregelmatig zijn, ik hoop dat jullie dinsdag iets wijzer worden!

Hoe oud ben jij, als ik vragen mag. Want ja, leeftijd gaat (helaas) ook mee spelen. Ik ben trouwens 36.

Liefs

Hee ,

Ik moet nog net zo lang wachten als jij als ik uit ga van cyclus van 26 dagen de laatste twee rondes was 26 dagen dus , maar soms ook wel 28 dagen ofzo dus ja !

Voel vrij weinig pijntjes deze ronde maar komt ook omdat ik op het moment andere zorgen heb misschien wel goed mischien ook niet ..

Ik hoop op twee positieve testen zaterdag een voor jouw en een voor mij !

Liefs

Hey Bloemmie,

Dat is waar ook, jij had ook 26 dagen de laatste keer. Spannende tijden ook voor jou dus!

Ik weet nog niet of ik zaterdag ga testen of niet.... Als ik s morgens negatief test, komen s middags vast de duivels.... Het is wel zo dat we zaterdag een feest hebben en nog wel in een kroeg....dus ik weet eigenlijk het liefst wel zaterdag waar ik aan toe ben.... Ik hoop natuurlijk positief!! Maar als ik zaterdag al weet dat t negatief is, kan ik s avonds tenminste iets drinken. Maar ik weet zaterdag alleen maar zeker of het negatief is, als de duivels er al zijn....
Eerst de komende dagen maar afwachten..... Succes meid!
Wel vervelend dat je andere zorgen aan je hoofd hebt. Het scheelt misschien wat gepieker en het voelen van evt pijntjes, maar het klinkt niet al te best....
Sterkte ermee en we houden elkaar op de hoogte!! Ik duim voor je!!

Ja, we worden ouder meid!

Ik ben begin februari 33 geworden....maar het is wel wat de huisarts zei, leeftijd gaat toch meespelen. En bij de ene vrouw is dat meer dan bij de andere....helaas.

Maar ja, je hebt korte cycli zeg, inderdaad wel fijn om niet lang te hoeven wachten maar dan is je lf wel korter en ik weet niet of dat erg is.

Er is hier iemand op dit forum die daar meer vanaf weet.
Nou, ik zou zaterdag gewoon testen hoor.

Hou je ons op de hoogte? Zou geweldig weekend nieuws zijn!!!!!

Terug
Bovenaan