Bedankt voor de tips/herkenning.
Waarschijnlijk idd een fase...tenministe daar zullen we het maar op houden.
Wij hebben de box ook nog staan maar meer voor dt de 2de spruit zometeen komt.
Heb er ook over zitten denken om haar daar in te zetten voor te straffen maar ben bang dat ze dat straks niet los ziet van als de baby erin ligt...
Ik heb een nieuwe...vrijdag was mijn vriend de hele dag werken en ik had bij voorbaad a zoiets...als het maar niet weer zo een dag wordt.
Heb het metzelf makkelijk gemaakt en de balk van de schuifpui al bij voorbaat weggelegd en als ze op de salontafel wou gaan zitten (wat ze ookverschillende keren deed) gewoon compleet negeren!
Nou hoe moeilijk is dat maar...binnen een seconde had ze het weer gezien en was ze er weer vanaf!
Het mooiste is...mam (en hard) kijk eens hier....zit op de tafel!!!!
Hahaha...nou dan bescheur ik het haast van het lachen en dan is het een kunst om niet te reageren!
Maar in de keuken lig ik blauw van het lachen.
Verder is het idd een heerlijke leeftijd en ook ons (b)engeltje kletst er flink op los!
Ze is echt niet gek meer!! hahahha.
@essje verder gaat het goed met mijn zwangerschap...dank je.
Al hoewel ik wel zo rond als een ton ben en bijna niks meer kan, voor mijn dochter en voor mezelf ben ik stiekem ook wel weer blij als die buik eraf is!
Maar vaak is het ook heerlijk genieten!!
WEl wou ik eerst met 4 weken stoppen met werken maar daar ben ik toch van terug gekomen.
Stop nu met 6 weken want vind het toch wel zwaar!
Maar ben ook zo nieuwsgierig hoe is het is straks en hoe Renske gaat reageren, hoe ze eruit ziet hoe de eerste tijd zal zijn ect...
Hoe is het met jouw?