Nee, nee..nee..nee

Bedankt voor de tips/herkenning.
Waarschijnlijk idd een fase...tenministe daar zullen we het maar op houden. :)

Wij hebben de box ook nog staan maar meer voor dt de 2de spruit zometeen komt.
Heb er ook over zitten denken om haar daar in te zetten voor te straffen maar ben bang dat ze dat straks niet los ziet van als de baby erin ligt...

Ik heb een nieuwe...vrijdag was mijn vriend de hele dag werken en ik had bij voorbaad a zoiets...als het maar niet weer zo een dag wordt.
Heb het metzelf makkelijk gemaakt en de balk van de schuifpui al bij voorbaat weggelegd en als ze op de salontafel wou gaan zitten (wat ze ookverschillende keren deed) gewoon compleet negeren!
Nou hoe moeilijk is dat maar...binnen een seconde had ze het weer gezien en was ze er weer vanaf!
Het mooiste is...mam (en hard) kijk eens hier....zit op de tafel!!!!
Hahaha...nou dan bescheur ik het haast van het lachen en dan is het een kunst om niet te reageren!
Maar in de keuken lig ik blauw van het lachen.

Verder is het idd een heerlijke leeftijd en ook ons (b)engeltje kletst er flink op los!
Ze is echt niet gek meer!! hahahha.

@essje verder gaat het goed met mijn zwangerschap...dank je.
Al hoewel ik wel zo rond als een ton ben en bijna niks meer kan, voor mijn dochter en voor mezelf ben ik stiekem ook wel weer blij als die buik eraf is!
Maar vaak is het ook heerlijk genieten!!
WEl wou ik eerst met 4 weken stoppen met werken maar daar ben ik toch van terug gekomen.
Stop nu met 6 weken want vind het toch wel zwaar!
Maar ben ook zo nieuwsgierig hoe is het is straks en hoe Renske gaat reageren, hoe ze eruit ziet hoe de eerste tijd zal zijn ect...

Hoe is het met jouw?

Hier gaat het ook goed met de zwangerschap. Tot nu toe heb ik een veel makkelijkere zwangerschap als dat ik had bij Karlijn. Bij Karlijn had ik zo vreselijk veel last van mijn bekken, waardoor ik bijna niks meer kon en heel slecht sliep. Nu gaat dat gelukkig heel erg veel beter.
Met de beeb gaat het ook erg goed. Hij/ zij( we weten niet wat het is) ligt wel ruim 3 weken voor op de groei. Krijg een extra groeiecho en mogelijk word ik eerder ingeleid. Maak me er niet zo druk om, Karlijn was met 38 weken geboren en ook ruim 8 pond en das ook goed gekomen dus dat zal nu ook wel:)

Ik stop ook 6 weken voor de uitgerekende datum, nog maar 4 dagen werken!!! Kijk wel heel erg uit naar mijn verlof.

Ben ook erg benieuwd hoe Karlijn het straks vind dat ze een brusje heeft. Ze is op zich best snel jaloers, ben dus erg benieuwd of ze dat straks ook is. En vooral hoe het dan straks gaat als de baby borstvoeding krijgt en zij dus eventjes moet wachten.

Vind het wel erg grappig dat we ook dit keer weer bijna gelijk zijn uitgerekend, net als bij onze dochters toen we beide op 1 september waren uitgerekend.

Hey,

O wat herkenbaar!!!! Hier nog zo'n bengel! Ben gister door mijn rug gegaan, en is nu helemaal hel af en toe!! En vermoeid van zwangerschap, en niet in staat om haar te tillen wat ze wel wil!!
Gelukkig kan ze sinds gisgter ook zelf de trap af, wat weer tillen scheelt...

Maar gelukkig is ze wel heel aanspreekbaar! Wij zetten haar in de hoek voor straf, en daarna duurt het wel weer even voor ze hetzelfde ding uitvreet. Helaas kan ze een heleboel dingen die niet mogen!

Slapen is de afgelopen paar dagen een groot drama geweest, maar sinds vandaag gaat dat gelukkig weer beter.

En wat weet ze veel!! Gister zei ik, kijk eens wat een mooie bloemen! Zegt mevrouw: Tulpen! En inderdaad, waren tulpen. Dus ik checken of het toeval was, verder op paarse bloemen, geen tulpen: kijk eens wat een mooie bloemen, zegt mevrouw: paars! Heerlijk!!

Ze komt ook af en toe vertellen dat mama lief is, en dan krijg ik een knuffel of kus!

Liefs,

T

Terug
Bovenaan