NEE NIE

Ow ja, heel herkenbaar.
Alles is "zelluf doen" en "NEE". Ik ben nu 40.5 week zwanger en kan je vertellen dat ik er af en toe helemaal genoeg van heb, haha.
Soms is het ook wel heel schattig hè.

hahaah wat herkenbaar allemaal. Hier is die fase inmiddels al een tijdje aan de gang. De ene dag is het erger dan de andere merk ik wel.
Maarja meestal als het niet uitkomt heeft onze dame van die buien. Dat heb je altijd he.

Toch moet is er soms ook wel om lachen hoor. Dan trekt zo zo'n boos snuitje en is helemaal overtuigd van zichzelf. En soms zie ik mezelf toch echt in haar terug.
Ochja het gaat vanzelf weer over. We moeten gewoon consequent blijven en vooral duidelijk zijn.

Succes met jullie bandietjes
Groetjes Anne

hahaah wat herkenbaar allemaal. Hier is die fase inmiddels al een tijdje aan de gang. De ene dag is het erger dan de andere merk ik wel.
Maarja meestal als het niet uitkomt heeft onze dame van die buien. Dat heb je altijd he.

Toch moet is er soms ook wel om lachen hoor. Dan trekt zo zo'n boos snuitje en is helemaal overtuigd van zichzelf. En soms zie ik mezelf toch echt in haar terug.
Ochja het gaat vanzelf weer over. We moeten gewoon consequent blijven en vooral duidelijk zijn.

Succes met jullie bandietjes
Groetjes Anne

hahah, heel herkenbaar hier .. als ik zeg moet je naar bed? zegt hij nee? echt een vraag zo grappig. maar hij kan het ook boos zeggen. en dan gaat ie gillen of gooit zichzelf op de grond. ik negeer het maar en loop vaak bij hem weg dan komt hij vanzelf wel weer.

heel herkenbaar wat anne schrijft dat hij een boos gezicht trekt en helemaal overtuigt is van zichzelf en als hij dan ons ziet lachen dan schatert hij het uit hihi.. zo grappig soms..

irene dat van niet stil blijven liggen met luier verwisselen dat doet kelwin ook. ow ik kan er soms zo boos om worden.,. pfff... maar dan houd ik hem maar goed tegen en snel de luier verwisselen.. hihi

succes allemaal!

Liefs, Christien

hier oo kwel veel niet en nee!
maar ze is gelukkig snel af te lijden en is alles weer snel vergeten.
en bij ons geld toch echt: als mama zegt ja dan heb jij niks te willen hahahaha.
niet naar bed/ nou, ik dacht het wel :p
gelukkig maakt nathalia er geen stennis over. ze vind blijkaar het woordje nee gewoon leuk hahaha.
en idd, soms zegt ze nee, maar wilt ze het toch wel :p

liefs, do

hier ook een exemplaar wat de heeeele dag NEE zegt.
Nee hoef nie bedje toe, nee lusse niet (lust niet) Brenda vin nie lekker.
En meestal gevolgd door eigenwijs commentaar (wat ze hoort van haar oudere zus) geen idee, nee toch, ech nie.
Het is echt een standaard zin, nee hoeffe nie kaas op brood, en toch gewoon verder gaan en bij elke hap zeggen, lusse nie, hahaha.

Bianca

Bij Brenda is alles ook " pijn" op het moment, zowel letterlijk als ze valt of zich stoot, maar ook als ze het koud heeft ( en toch vertikken om je muts en handschoenen aan te doen of telkens uit te trekken) maar ze is ook panisch voor de boor en klop geluiden van onze klussende buren, en zodra ze geboor hoort zegt ze ook brenda pijn en komt heel snel naar je toe voor een "nuffe" (knuffel)

Bianca

Wat een heerlijke herkenbare verhalen!!!
Hier precies zo, veel NEE en zelf doen. Heel eigenwijs.
En ze laat geregeld de pop opdraaien voor haar streken (deed ze bv met de hand van de pop tegen de kerstballen aan, en dat zeggen: sophie (=pop)dat mag niet!!! Whahahaha!!!)
Heerlijke boefjes.... soms wel erg vermoeiend ja, vooral voor de zwangere onder ons pfffff.... :)

Terug
Bovenaan