NEE

Balen zeg! Maar goed alles is alweer gezegd, ik ben een beetje laat vandaag...
Geen bloed is goed, houd moed!!!
En wat je mannetje betreft: logisch toch, je gaat toch zelf ook overal aan twijfelen?! Nou, wie weet.... over een paar daagjes meer geluk!

Liefs, el.

He meid, wat balen zeg! Maar misschien kun je beter een gewone test doen i.p.v. een digitale. Ik heb namelijk wel es vaker gehoord dat het daarbij langer duurt voordat je een positieve test krijgt.
Veel succes en ik hoop dat je volgende test vet positief is!!

Shit, shit, shit.....!!!

Ik hoop ook dat het aan de test gelegen heeft hoor!!!!
Probeer van de week inderdaad eens een gewone. Bij mij was die meteen overduidelijk!!

Ben je trouwens al ongesteld of nog niet? Want anders hebben we allemaal nog hoop!!!

Heel veel sterkte met het afwachten!!! Ik duim voor je!!

Hoi lieve Biaggi,

Je zou het zo graag eindelijk eens bevestigd willen zien, hè. Ik vind het hartstikke rot voor je. Ik ga voor je duimen dat de duivels wegblijven en dat je zondag een nieuwe kans krijgt.

Liefs, Inge

hoi biaggi,

ja ik sluit me bij de meiden hier aan hoor.
het kan inderdaad dat je te vroeg hebt getest.
toen ik zwanger was was mijn eerste test zo licht dat ik hem al had weggegooid en al.
maar uit een tweede test bleek wel dat ik zwanger was.
we hopen ermaar op dat de hormonen nog zijn werk moeten doen.

gr.debra

Hoi Biaggi,

Jammer dat het nega was!
Kan eigenlijk niets toevoegen aan wat de meesten hierboven hebben geschreven.
Alle kansen zijn natuurlijk nog niet verkeken. Als je niet ongi wordt, gewoon weer proberen.

Succes hoor!
Roos

Hi Biaggi,

Shit joh....t zou eigenlijk zo duidelijk zijn met je klachten.....
Ik zou zolang je nog niet ongi bent van de week nog een keer testen.....
(bij Ank was het ook de eerste 3 weken neg. en toen bleek ze toch zwanger te zijn.)
Ik ga voor jullie duimen!!!

Dikke knuffel (ook voor je vriendje)

Flower

He meis wat jammer nou, maar het kan ook gewoon te vroeg zijn. Niet om je vals hoop tegeven. Laat het even rusten en als er na het weekend nog niks is gebeurd met de rode duivels test dan nog maar eens want je weet nooit.

Knuffel Ammie

Terug
Bovenaan