nee

We zijn nu bijna een half jaar verder na mijn miskraam. en nogsteeds zijn we niet in blijde verwachting van ons tweede wondertje. ik ben nu dus ook al sinds maart van de pil af. (toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van nr 2)

Nu is het echt wachten geblazen........ Vind het wel beetje vreemd 2 x door de pil heen zwanger en dan stop je en lukt het niet....... maar goed.........

ik hoop zo dat ons 2e wondertje niet lang meer op zich laat wachten. ik ben er aan toe.

daarbij ben ik momenteel ook erg bezig met verwerken van de miskraam. onbewust heeft het me toch meer gedaan dan ik dacht.

het duurt altijd langer als je erop hoopt en wacht.
wij hebben er bij Alicia 5/6 maanden over gedaan.
en je moet erop rekenen dat het 2 maanden duurt voordat je lichaam is gewent dat je de pil niet meer hebt. dat zei de vk ons toen

Domertje, gemiddeld word je binnen 4 tot 6 maanden na een mk weer zwanger. maar dat is alleen als je bij het zwanger raken met gevolg mk geen pil hebt gebruikt

Hey meid,

Joh wat balen zeg dat het nog niet zo mag zijn!
Maar houd moed.
Weet uit ervaring hoe heftig een miskraam is......ik denk er nog steeds heel vaak aan hoor.
Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat het een mooi plekje had zeg maar

Je hoort wisselende verhalen over het zwanger worden na een miskraam....ik was wel weer heel snel zwanger daarna maar het is geen wet van mede en persen.

Wat dromertje ook aanhaalt hoe is je cyclus?
Meid kop op he

dikke knuf

is te begrijpen hoor dat je het nog een plekje moet geven, weet er alles van. bij mij duurde het ook bijna een half jr voordat ik van antonio zwanger werd terwijl ik daarvoor zelfs doorpil heen zwanger was geraakt net als jij. hoop dat je toch snel weer zwanger mag raken en een hele dikke knuffel meid

Wat vervelend voor je dat het zo lang duurt. Ikzelf was meteen weer zwanger na de miskraam. Maar misschien heeft het ook te maken met het verwerken van de miskraam. Want je geeft aan dat je daar nog mee bezig bent. Misschien als je dat een plekje hebt gegeven dat je zo zwanger raakt (is natuurlijk geen garantie).
Ik wens je nog veel succes en ik hoop voor je dat je binnenkort zwanger bent.

Terug
Bovenaan