nee

Heb 3 miskramen gehad en wordt sowieso niet snel zwanger. Terwijl 2 miskramen door de pil heen en mirena gingen. Beetje vreemd, maar bij mij is er helemaal geen peil op te trekken.

Het blijft toch altijd wel moeilijk een miskraam. En zeker als je er daarna toch echt wel aan toe bent. Ik hoop dat je het toch vrij snel een plekje kan geven.

Het heeft bij ons 19 maanden geduurt voordat we zwanger waren van Tjerk. Uiteindelijk komt je 2e wondertje er wel meid. Hou moed. Hoe moeilijk het ook is.

nah kelly ik weet heet goed dat het een tijd duurd voordat de pil uit je lichaam is en dat het bij de meesten ongeveer een half jaar duurd. maar wat ik al aangaf ben ik 2 x door de pil heen zwanger geraakt. (ik zat dus aan de pil) die heeft dus niet altijd goed gewerkt bij mij.... dan zou ik toch denken dat als ik de pil helemaal laat staan het zo wel snel moet gaan.........

ik weet best dat het soms heel lang kan duren. en ik kan alleen maar hopen dat het snel raak zal zijn. maar uit ervaring van familie en vrienden weet ik dat een kindje maken niet een normale vorm van kunst is.... maar dat het soms echt enorm lastig kan zijn...... hier op het forum zijn er ook een paar waarbij het na een half jaar of een jaar niet lukte waardoor ze andere methodes hebben moeten aankaarten.

weet je ik was gewoon een beetje gefrustreerd.... we verheugden ons zo op nmr 2 en dat werd ons afgenomen dat het me nu gewoonweg niet snel genoeg kan gaan. maar ik weet zelf ook wel dat ik het tijd moet geven......

De datum dat ik anders uitgerekend zou zijn komt echt steeds dichterbij en daardoor denk ik er momenteel ook wat vaker aan.

mijn cyclus is perfect om de 28 dagen word ik netjes ongesteld....

enneh......... ik zou het vandaag moeten worden maar er is nog steeds niks........ spannend!!!

Terug
Bovenaan