NEEEEEEEE

A

Anoniem

Guest
whahaha...Yoëll heeft weer iets nieuws hoor....

mama is nog niet helemaal de oude en Yoëll maakt daar hevig gebruik van en mama roept nu dus heel vaak nee nee nee nee Yoëll.....
nu hadden wij gister verjaardag en hij had behoorlijk wat hapjes gehad....vraag ik thuis aan hem of hij nog brood wil...zegt ie neej neej neej neej.....later vraag ik of hij wel drinken wil neej neej neej neej.....en een snoepje dan....waarop hij vrolijkt antwoord...da...(betekent dus Ja) wahahahaha.....

onze nieuwe fase is dus aangebroken want vandaag antwoorde hij ook op alles wat hij niet wou nee.....pfffff ben nu dus hevig met hem bezig om ja te zeggen...maar dat gaat niet zow snel als nee hoor....

bij wie is dit ook al het geval???? ben benieuwd

liefs denise

ow en vandaag zei hij ook zn eerste zinnetje....toen we thuis kwamen zei hij Haai Visjes.....zow grappig.....

De naam yoëll is dus geen aanrader hahahaha
Hier ook eentje als hij iets niet wil nee nee

Hij weet dat hij niet aan de sleutel van het dressoir mag komen, als ik hem vraag of hij een muziekje aan wil, rent hij naar het dressoir (daar staat de cd speler in), draait de sleutel om en zegt tegelijker tijd; nee mama.
haha hij snapt hem bijna maar nog niet helemaal

Het is echt een selectief dove hoor, sta vanmorgen met mn moeder wat te praten en vraag aan yoëll of hij bij me wil komen en niet in de (verschrikkelijke) vijverpartij wil gaan staan. Meneer hoort niks (yeah right). Daarna zeg ik tegen mn moeder; in dat stoeltje is geen koekje gegeten...... Komt yoëll naar me toe zegt tie; koeke.

Geweldig he deze leeftijd, af en toe krijg ik er een punt hoofd van maar vind het nog steeds een leuke leeftijd

Meike heeft een korte 'NE' en soms herhaald ze dat 3x achterelkaar. Klinkt alsof ze uit een oostblokland komt, wij moeten er erg om lachen en zij ook. Maar ze meent het altijd wel hoor!!

Ze luistert nog niet zo erg op ons maar dat heeft met haar gehoor te maken. Dat komt nu pas op gang. Ze reageert nu wel meteen op haar naam.

Ze kopieert niet maar dat komt wel, haar gehoor is nu al beter en als alles eruit is zal ze optimaal moeten horen en dan verwacht ik ook meer spraak van haar.

Aan haar reactie merken we wel dat ze meer hoort en ze roept haar zus uit volle borst maar dat doet ze vanwege de reactie van Isa. Die laat alles vallen en staat direct voor haar, zooo lief, ze voelt zich helemaal vereerd.. de grote zus.

Nog niet herkenbaar dus maar dat komt nog wel..

Liefs Renske

hahahaha wel grappig om te lezen zow die verhalen...

en toevallig dat het ook alledrie nog "oren" kinderen zijn ook....zullen de buisjes en de doorgeprikte oortjes toch met het nee ritueel te maken hebben whahaha

@pauline;

hoe gaat het nu met Yoëll zn slapen????

liefs denise

Nog net zo belabberd hhihi
Hij heeft meestal goeie nachten. Dus wakker rond 1 a half 2. Als we hem dan weer terug leggen in zn bed valt hij na eventjes weer in slaap om vervolgens na een half uur weer wakker te worden.
Als we hem tussenin nemen is hij nog even wakker en ligt te draaien en te woelen. Maar dan is hij wel in slaap na 45 minuten.
Met een slechte nacht is hij wakker tot een uurtje of half zes. En niks helpt, ja misschien beneden spelen, maar zo gek zijn we niet.

Vandaag begonnen met de visolie dus we zullen zien. Hoelang duurde het bij jullie voor er resultaat was?
Hoop zo dat het helpt, maar ja eigenlijk durf ik niet meer te hopen, want het valt steeds weer tegen.
De volgende stap wordt dan een osteopaat oid, misschien weet en kan die meer

Wow, heftig zeg.... die nachten van jullie Pauline! Sterkte ermee.

Hier een dametje dat héél gedecideerd NEEJ zegt/roept/gilt als het haar niet bevalt (inclusief dramatisch de handjes voor de ogen slaan en gaan snikken. Ik sta er versteld van zo af en toe).

En als ze van plan is om iets te gaan dat niet mag kijkt ze heel ondeugend en zegt ze vragend: mama kijk, jája? En dan lachend zelf al neeeeej te zeggen als ik m'n hoofd schud.

Ik vind (ook de 2e keer) deze leeftijd zó verschrikkelijk leuk!

Succes met de beginnende peuterpubertijd hahaha (ik ben twee en ik zeg NEE!)

Groetjes
Susan

hey meis,

ik hoop zow dat het gaat helpen zeg....maar miss idd eens een xtje naar een osteophaat....dat hebben wij ook allemaal al gehad...en telkens als we daar weg kwamen ging het echt een tijdje beter dan normaal....

de visolie heeft ongeveer 2 weken inwerktijd nodig gehad hiero....tenministe vlgs mij...ik weet het niet zow goed meer.....

maar pfff wat een ellende he....momenteel gaat het hier nog steeds redelijk....tegen 20.30 slapen en rond 6.15 is ie weer wakker, dan wil ie papfles...en slaapt ie bij mij verder tot 8.00.....

maar goed er komen weer kiesjes aan dus gebroken nachten.....pfffffff......maar goed het zijn de laatste....

meis...echt ik ga voor je duimen...

dikke knuffel....want ik weet helaas ook wat het is.....

liefs denise

en ga nu zelf ook naar bedje want ben helemaal moe....

Terug
Bovenaan