Neem je me nu in de maling?


Net voor het eerst bij de verloskundige geweest voor een echo.

Het was een hele opluchting toen ze zei dat alles goed was en het hartje klopte. Echt, er viel een last van me af.
Alleen, daar bleef het niet bij. Ze kwam daarna nog met de mededeling dat er 2 hartjes klopten!!!
Ik dacht: ´Dit kan niet waar zijn.`
Serieus, ik ben nog nooit zo geschrokken van iets.

We hebben er bewust voor gekozen om maar 1 embryo terug te laten plaatsen ( na ICSI ) om zo de kans op een meerling te verkleinen.
En nu zijn het er nog 2.

Ik kan nu nog niet zeggen dat ik er blij mee ben. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar ik had er echt totaal niet op gerekend.
Ik moet het nog even goed tot me door laten dringen.

Volgende week naar het ziekenhuis voor de volgende echo, ben zeer benieuwd hoe het dan is.
Ze waren nu nog allebei even groot, om precies te zijn 12 mm.

Groet, Lynn
 
hoi Lynn, kan me voorstellen dat je je even rot schrikt, ben je net gewend aan het idee dat je zwanger bent, krijg je dit nieuws te verwerken.
Succes met het vinden van een plekje voor jullie dubbel grote nieuws, het went vast heel snel
knuffels Jacqueline
 
Een spontane deling noemen ze dat volgens mij. Ik heb het al vaker gehoord in mijn omgeving dat zoiets gebeurde. Ik kan me voorstellen dat je even aan het idee moet wennen, maar volgens mij gaat dat vrij snel. In ieder geval van harte gefeliciteerd met jullie dubbele zwangerschap!
 
Och meis, wat een nieuws! Kan me voorstellen dat je schrikt als je 1 embryo laat terugplaatsen en het zijn er nu 2, maar dit gebeurt wel vaker bij een IVF behandeling...

Ik had er 2 teruggeplaatst en heb er nu nog 1...t kan raar lopen..

Meid laat t nieuws bezinken, t komt vast goed!

Maar gefeliciteerd met 2 knipperlichtjes!
 
Jeetje wat een spannend nieuws!! Moet ff wennen en dan komt het vast goed!! Ik droomde van8 van het feit dat we nu een 2ling zouden krijgen haha dat zou wat zijn dan hebben we gelijk 4 kids!
 
wow...kan begrijpen dat je daar van schrikt!! Ineens twee ipv een is niet niks!!
Maar wel heel bijzonder voor jullie zeg!! Dubbel geluk...!
 
Terug
Bovenaan