Neem je me nu in de maling?

Gefeliciteerd! Wat leuk, wat spannend.
Zijn dit jullie eerste kindjes of juist niet?
Als je gewend bent, ben je er vast heel erg blij mee!

Liefs
 
@Mygirl1: Ja,dit zijn inderdaad onze eersten.
Niet bepaald wat je je er van voorsteld.
Ben er nog steeds niet aan gewend en weet ook niet of dat op korte termijn wel gaat gebeuren.
 
Tja ook als je op de natuurlijke manier zwanger wordt kan je een tweeling krijgen. Niet alles is te plannen. En de mensen met een tweeling die ik ken vinden het best druk met tijden, maar zijn er toch erg blij mee.
Geef jezelf even tijd om te wennen aan het idee, het is ook best iets groots.
Maar had je dan nooit rekening gehouden met een meerling of dat er iets anders loopt dan je had gedacht?
 
Lieve meid,

kan me je reactie goed voorstellen hoor is ook niet niks!
Heel speciaal hoor maar je moet nog aan het idee wennen.
Mijn zus heeft ook een tweeling en wat gaan die twee toch leuk altijd met elkaar om.
Ze zochten ook al vroeg contact met elkaar en zijn nooit alleen.
Komt echt allemaal goed 1e jaar wel druk daarna heb je je draai gevonden en heb je er echt veel plezier van.
Succes met je zwangerschap en ben maar trots op je twee kruimeltjes!

Groetjes Pupke
 
hoi lynn

gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik begrijp je helemaal. ik heb een tweeling van bijna 4 jaar en schrok ook toen ze zeiden dat het er twee waren. je moet toch praktischer denken.
zelf ben ik ook tweeling, maar zelf mijn huisarst zei, het slaat toch normaal een generatie over.
nu bijna 4 jaar later vind ik het helemaal leuk en vond ik het reuze meevallen. nu heb ik ook een super familie dichtbij wonen, dus als er wat was een belletje en hulp was onderweg.
nu heb ik gister een zwangerschapstest gedaan en die is positief :)!!!
nu vind ik het wel spannend, zouden het er weer twee zijn. ik weet niet of ik dat heel leuk vind, maar ik voel me nu wel zo sterk dat ik het wel aan kan.

succes en geniet van je zwangerschap

gr marja
 
Terug
Bovenaan