Neergestoken..

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

We krijgen net een telefoontje uit Spanje,Corne zijn oudste zus is met haar gezin daar op vakantie.Nu is een van de kinderen ,Tom (16jaar)  neergestoken gisteravond toen ze terugkwamen van het uitgaan.Hij is 4x geraakt en is in Barcelona met spoed geopereerd.Hij is in zijn darmen geraakt en ze zijn nu bang voor infecties.Hij begint nu bij te komen.Zijn broer Paul heeft gezien wie het gedaan heeft.Een Nederlandse jongen die inmiddels al is opgepakt.We zijn er helemaal ondersteboven van.Het zijn echt hele lieve kinderen,wel pubers..maar het zijn echt schatten.Moest ik effe vertellen,zit gewoon te trillen.

Liefs Kitty en Tess.

ohh wat erg zeg, toch niet normaal meer dat dat allemaal maar gebeurt tijdens het uitgaan.
Ik hoop dat alles goed gaat met julie neefje,zal aan je denken.

Liefs sandra en een dikke knuffel van Tess

Jeetje mina zeg!!
Wat zullen jullie geschrokken zijn,..

Gelukkig is hij weer bij kennis aan het komen, dat is al een goed teken.
En wat een geluk dat de dader achter slot en grendel zit.. Daar weten ze in Spanje wel raad mee!!

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte!

Esmé mv Kay

Jeetje Kitty, wat heftig zeg!
Ik kan me voorstellen dat je helemaal ondersteboven bent.
Neergestoken na het stappen! Ik kan daar zo boos van worden, is er nou echt niks meer gewoon leuk en veilig.
Wel goed dat ze de dader te pakken hebben.
Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed gaat met je neefje.

Liefs Danielle.

oeh griezelig

denk je ook rustig op vakantie te kunnen gaan
gebeurt er zoiets ik hoop dat het allemaal maar gauw weer
goed mag komen en gelukkig is de dader gepakt
veel sterkte

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Echt ongelooflijk!!!! gelukkig is hij al aan de beterende hand, maar ik kan me voorstellen dat je helemaal ondersteboven bent!

Sterkte!

Liefs Cissy en Fabio

Ja niet normaal meer eeyz.Nou de schrik is nu weer een beetje aan het zakken.Het zit wel heel de tijd in je hoofd nu.Vanacht was het nog kritiek geweest,maar nu gaat het gelukkig de goede kant op.

Liefs Kitty

PS:Bedankt voor jullie lieve reacties.

Jeetje wat een toestand!!
Echt geen woorden voor, waar gaat het heen met de wereld?

Heel veel sterkte!!

liefs jen

Terug
Bovenaan