Neergestoken..

Ik zag hetzelfde als Tobi verteld op teletekst staan.
Zijn dit jouw neefjes waarover gesproken wordt Kitty?
Ik vind het echt zo erg voor jullie en helemaal voor je schoonzus en haar man.
Wat zullen ze daar in paniek zijn geweest helemaal in een vreemd land.
Groetjes Kirsten

Hoi hoi,

Idd ja dat is ons neefje en de lichtgewonde is zijn vriend.Ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij heeft ontzettend veel pijn.Hij moet drie per dag op een stoel gaan zitten(mbv)drie verplegers,om de darmen soepel te houden.Dat doet ongelofelijk veel pijn.Zondag wordt het kritiek,dan moet hij voor het eerst weer gaan eten en drinken en dan kunnen ze zien of de gehechte stukken in zijn darmen dicht zijn.Is dat niet dan loopt alles terug in zijn maag en moet hij weer geopereerd worden.Hij heeft gelukkig geen koorts,dus geen ontstekingen.
Wel is hij heel opstandig en boos en verdrietig.
Gisteren heeft de dader al voor de rechter moeten verschijnen,hij heeft die middag een mes gekocht met de bedoeling om Tom zijn vriend dood te steken.Tom heeft zijn vriend geholpen zich te verdedigen en het gevolg is bekend.De 22jarige Utrechter heeft dit bekend.We zouden er idd erg graag naar toe willen..maar dat gaat allemaal niet zo makkelijk.Zodra er weer nieuws is laat ik het weten.
Bedankt voor jullie belangstelling en medeleven,dit forum is echt goud waard!!

Veel liefs Kitty en Tess

Wat een toestand zeg,..
gelukkig heeft die jongen bekend en ook nog eens gezegd daarvoor het mes gekocht te hebben.. Voorbedachten rade dus.. Zal een "leuk" strafje voor hem worden.. Zo hoort dat!!

Esmé mv Kay

Vreselijk lijkt me dat, als je dan op die stoel moet gaan zitten terwijl je verrekt van de pijn. Ik hoop echt dat die gast uit Utrecht een zware straf krijgt.
En ik snap goed dat je neef opstandig is.... misschien (maar misschien heb je dit ook al wel gedaan) kun je je neef laten weten dat je trots op hem bent omdat ie zn vriend wou helpen en hem even moed inpraten.
Ik snap ook goed dat je daarheen zou willen gaan wat moeilijk gaat. Misschien kun je zorgen dat je ze bij thuiskomst goed helpt.

Wat een **kel.

Ben blij voor jullie dat de dader iig gepakt is, dan hoef je je daar geen zorgen om te maken. Hopelijk weet de Spaande politie een gepast estraf te verzinnen...

Veel sterkte met je neef, liefs

Wat verschrikkelijk zeg wat er allemaal gebeurd is.
Je zou zo'n jongen toch wat aandoen die dit heeft gedaan.
Heel veel beterschap

Liefs Ilse mv Danique

ik heb er maar 1 woord voor en dat is KUTWERELD (sorry voor het woord, af en toe word ik zo giftig van alle onbenullen in de wereld, heeft er dan niemand nog respect voor een ander??!!)

voor jou: ontzettend veel sterkte met het verwerken hiervan, ik zou echt een hele poos hebben om bij te komen en weer een beetje te vertrouwen te kweken, hopelijk kunnen de lieve meiden van het forum daar hun steentje aan bijdragen

(en sorry  voor mijn negativisme)

liefs Jenneke mv Ivar

Ongelooflijk, hoeveel ontspoorde en doorgedraaide mensen er los rond lopen. En helaas worden dat er steeds meer!!

Veel beterschap voor je neef.

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan