negatief, jammer he

Hai Fiepke

Wat jammer zeg, dat je nog geen uitsluitsel hebt! Maar nog steeds niet ongesteld, dus het kan nog alle kanten op. Bij mij zag ik het al enkele dagen voor mijn nod, maar er zijn er zat waarbij het veel langer duurt. Ik hoop met je mee, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Dikke kus

haha bedankt allemaal heel lief van jullie
ben nog steeds niet ongi dus je weet maar nooit
ik las net een site waarop de klachten stonden, heb er veel van
al een aantal dagen verstopte neus, slijmverlies heb ik nog steeds, gevoelige borste, verstopte darmen, moe moe en nog eens moe, kan het niet bijgeslapen krijgen lijkt wel
dus we wachten weer af
het zou gewoon kunnen dat er te weinig stof in mijn urine zit, omdat mijn nod ook pas vrijdag had kunnen zijn, dus je weet maar nooit, ik geef de hoop niet op tot de eikels er zijn haha
!!!
jullie allemaal heel erg bedankt, kei lief
en heel veel succes.

o ja, Fiepke, misschien kan je morgenochtend je temp opnemen...als tie dan hoog is dan weet je het!! t is maar een tip hoor...liefs Em

hoi,
ook ik duim mijn duimen ervanaf dat je niet ongi word en dat er binnenkort een positieve test uitrolt .xxx tamaar

hee fiepkeeee

ik hoop het zo voor je meid!!! duimerdeduimduim!!!

veel succes en we horen het wel als er een positieve test komt!!!

knuffffffffff sweety

hoi hoi

wel jammer.maar er is nog hoop!!!!
hoop voor je dat de duifels weg blijven,en dat je toch zwanger bent!!!

zal voor je duimen....

xxxtam80 ( ronde 12 )

Hey meid,

ohhhhh wat jammer!!!!

Geef de hoop niet op....zolang die duivels er nog niet zijn is er nog een kans

Ik hoop het zo voor jullie!!!!

Veel liefs

hallo allemaal
ik wilde jullie even laten weten dat ik vanochtend nog een test heb gedaan
deze was weer negatief
dat betekend voor mij dat ik een week moet wachten, tot zaterdag om weer te testen
en de dagen duren al zo lang.....
dat tempen heeft geen zin want ik weet niet wat mijn normale temp is, dus dan weet ik nu ook niet of hij hoog of gewoon is.
dat wilde ik even kwijt als ik iets hoor laat ik iets weten
kus

Terug
Bovenaan