negatief/licht positief....?

Hallo,
Vandaag is het 6 weken dat ik gecurreteerd ben. Dus wij voor nacontrole naar het ziekenhuis. Tijdens het gesprek vroeg de gyn of ik al ongi was geweest,
niet dus....  
Vraagt de aardige mevrouw of ik zwanger kan zijn. Ik heel leuk: zal best kunnen. Dat weten we  niet. Dus vraagt ze of ik een zwangerschapstest wil doen.
Ik urine inleveren en een stukje gaan wandelen. Het duurde ongeveer 45min. voor ze de uitslag hadden.
Toen ik me weer melden vertelde de mevr. achter de bali dat de test negatief was. Wilde ik weggaan riep de mevr. me bij me. Stond er in de computer dat de test licht positief was....  Ik snapte er niets van, maar morgenochtend de "nuchtere" urine wegbrengen. Kijken wat de test dan zegt. Ik mag dan na een uur bellen voor de uitslag. Ik dacht altijd positief is goed, maar ik weet het nu even niet meer.
Morgen dus bellen vanaf het werk. Zal mij benieuwen....

Groetjes,
Winnie

Wow wat spannend allemaal.
En inderdaad ik heb ook altijd begrepen dat een licht positieve test gewoon betekende dat je vollop zwanger zou zijn. Maar tja de prof's zullen het wel weten zullen we maar zeggen. Ik zal voor je duimen dat je wel zwanger  bent in ieder geval.

Overigens wat vreemd dat je pas na 6 wk terug moest komen voor een nacontrole. Ik moest na 1 wk terugkomen en toen was alles goed en hoefde ik voorlopig niet meer te komen. Of is dit een tweede nacontrole geweest?

Hallo,
Dit was mijn eerst nacontrole na de curretage. Bij de eerste miskraam ben ik helemaal niet gecontoleerd, gesprek  o.i.d. Bij de keizersnee moest ik ook 6 weken later.Het was trouwens alleen een heel kort gesprek. Toen bleek dat ik nog niet ongi was geweest. Kwam er naar voren of ik niet zwanger kon zijn.
Wie weet is de test idd morgen goed positief. Zullen we wel heel leuk vinden. Ook spannend trouwens.

Winnie

Wat super spannend joh. Dat wordt een hele spannende nacht voor jullie!! Maar ik zal ook voor jullie heel hard !!

Ik moet trouwens ook 6 weken na de curettage terug komen bij de gyn. Das nu nog over 3 weekjes.

Liefs Nanda

Hi Winnie,

Sorry hoor maar wat een apart verhaal. Ik heb in feb een curettage gehad en moest inderdaad ook voor controle na 6 wkn en was nog lange niet ongesteld. Volgens de gyn was dat heel gebruikelijk en zou het nog wel even kunnen duren. Na 9,5 kwamen die rode duivels eindelijk. Ik heb gewacht met proberen zwanger te raken tot na die eerste cyclus.

Ik hoop voor jou dat je morgen goed nieuws krijgt, het zou natuurlijk heel goed kunnen. Spannend hoor,  hoop dat je een beetje kunt slapen.  Ik weet overigens ook niet beter dan dat een lichte test ook zwanger betekent (een beetje zwanger kan natuurlijk niet) maar met  ochtendurine heb je wel meer zekerheid.  Ik zal voor je duimen, laat je het nog even weten????

Liefs,
Daantje

Haaaai Winnie,
Nou, da's ook wat zo, lekker duidelijk maar niet heus!!! Zou wel geweldig zijn als het alweer zover zou zijn niet?
Wij moeten donderdag voor de nacontrole naar de gyn, is ook de eerste controle, na 6 weken. Spannend. Ik ben al wel ongesteld geweest en zou vandaag m'n eiersprong hebben, maar ik heb er niet veel vertrouwen in, geen resultaat uit de ovulatietesten (heb ik waarschijnlijk ook niet goed uitgevoerd) maar ook geen cervixslijm, terwijl ik dat toen ik zwanger werd wel heel duidelijk had. Nou ja, geduld is een schone zaak, voor jou nu zeker, wat spannend zeg! Laat je ons snel iets weten?
Liefs Solleke

Hoi Winnie,

Wat een spanning! Ik weet ook niet beter dan dat vaag positief ook zwanger betekend. Ik ga voor je duimen!
Veel succes morgen. Laat je het gauw weten?

Groetjes, Kat

lieve Winnie,

Nou meis, vandaag de grote dag voor je.

Ik hoop dat je een goede positest hebt, want zoals iedereen al zegt,
een lichtpositest is toch ook wel zwanger? Beetje zwanger bestaat niet.

Ik wacht heel ongeduldig net als de rest op je berichtje hoor.

Sterkte met wachten, liefs Hester  

Terug
Bovenaan