negatief/licht positief....?

Ik denk dat ze gewoon voor allerzekerheid nog een test willen doen, omdat het voor kan komen dat je na een miskraam wat langer een hogere HCG waarde heeft. Het is niet normaal dat dat zo zou zijn na 6 weken, maar tja uitzonderingen komen altijd voor. Dus omdat het licht positief was willen ze gewoon nog een keer met ochtendurine testen.

Ik duim voor je dat het echt positief is.

Overigens moest ik vier weken na de bevalling al terugkomen en was ik op dat moment niet ongesteld. Ik heb daar verder ook geen vragen over gehad of zo.

Groetjes
Miep

Hallo,
Tja, ik vond het allemaal ook wel een beetje vreemd . Een "beetje zwanger" bestaat in mijn woordenboek ook niet.  Nou, ik ben dus weer naar het ziekenhuis en volgens hun ben ik (nog steeds) licht positief zwanger.   Klinkt dat erg he?
Morgen weer terug en dan d.m.v bloedprikken kijken naar het HCG in mijn bloed. Wie weet brengt het alles dan duidelijkheid. Bij mijn eerste zwangerschap (hebben een zoon van 15maand) had ik pas na 8 weken zwangerschapsverschijnselen. Ook de thuistest was pas na ruim 6 weken positief. Dus wie weet is dat het wel.
Ik kreeg de test  aangeboden, omdat ik last heb van mijn borsten (lekken en steken). Dit had ik nl. de vorige 2x ook.
Ik denk wel dat ieder ziekenhuis zijn eigen regels heeft betreft nacontroles.
 Dus morgen weer terug en dan maar weer afwachten.... Waar ik af en toe gek van wordt....

Groetjes,
Winnie

Hoi winnie,

Ook spannend zo die vage zwanger??  Maar hoop dat je morgen na de bloedtetst toch die onzekerheid weg kan laten en er van kan gaan genieten dat het positief is.
En ja alle ziekenhuizen hebben andere regels das ook wel eens lastig.
Maar ja we gaan hard voor je  en wachten op positief bericht!!!!

Groetjes astrid

Jeetje Winnie wat een toestand en een gewacht allemaal.
Ik hoop voor je dat je morgen zekerheid krijgt. Ben echt reuze benieuwd.

Ik zal voor je duimen.

Groetjes,
Daantje

Hallo,
Donderdag wezen bloedprikken. Jullie raden het vast wel.... Zoals altijd bij mij weer onduidelijkheid . Het HCG was heel laag. Dit kan betekenen dat er sprake is van een hele vroege zwangerschap of dat er nog "iets" is wat te maken heeft met de miskraam van de vorige keer .
Dinsdag krijg ik een echo en dan kijken ze verder....  Wie weet wat de dag ons dan weer brengt...

Wordt vervolgd....????

Groetjes,
Winnie

Ooo meid, wat een ellende zo zeg!!! Dan denk je dat je eindelijk meer weet als je bloed gaat prikken en dan krijg je nog dit!! Wel fijn dat je zo snel voor een echo kunt, maar wat moet dat toch nog lang duren voor je gevoel of niet? Hou je ons op de hoogte, ik ben echt heel erg benieuwd!
Liefs Solleke

Terug
Bovenaan