negatief

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

nou ik had   vanmorgen al een berichtje achter gelaten dat ik 5 dagen over tijd ben
heb net getest maar test geeft niks aan alleen de controleerstreep
we wachten maar gewoon af en zien wel
het is wel jammer nu heb ik nog geen zekerheid

liefs en een dikke kus missknuffeltje

Oh balen zeg..
ik ben ook al een week over tijd en heb een test gedaan vrijdag maar dat deed ik om 19:00 terwijl ik een uur geleden nog naar de wc was geweest en toen gaf ie ook alleen maar controle streepje. en als je hem onder een lamp hield gaf hij een 2e streepje maar dan moest je zoeken zeg maar.
ik wil dus donderdag nog een test doen want ik ben nog steeds niet ongesteld maar aan de andere kant vind ik dat ook eng... bang op teleurstelling....
maar goed wie weet we houden hoop!
ben jij regelmatig ongesteld?

hoi madeliefjuh

ik ben 2 februari ongesteld geweest en 14 februari en 16 maart.
ik ben nog niet zo lang gestopt met de pil.
als de ongi niet komt testen we van het weekend nog een keer.
hopen dat het dan komt en jij hoelang ben jij al bezig.
liefs missknuffeltje

Jah das inderdaad erg vervelend.. nu weet je nog niet waar je aan toe bent, en heb je nog geen zekerheid!

Ik ben nu ook 4 a 5 dagen overtijd.. en heb vanmorgen ook een test gedaan (geen ochtendurine)
Mijn test was ook negatief..

Ik ben sinds kort met de pil gestopt, dus misschien heeft t hier mee te maken.. of dat de test gewoon niet werkte...
Sinds wanneer ben jij met de pil gestopt?

dat is wel dicht op elkaar 2 feb en 14 feb. maar in maart is het wel gewoon een maand.
Ik heb vandaag mijn nod en tot nu toe nog geen duiveltjes, spannend.
Als ik nog niet ongi ben geworden, gaan we vanavond testen.....
Ik zou als ik jou was ook over een paar dagen nog een keer testen misschien nog niet duidelijk genoeg
kusjes sas

quote: janetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 14:53:47'));

Jah das inderdaad erg vervelend.. nu weet je nog niet waar je aan toe bent, en heb je nog geen zekerheid!

Ik ben nu ook 4 a 5 dagen overtijd.. en heb vanmorgen ook een test gedaan (geen ochtendurine)
Mijn test was ook negatief..

Ik ben sinds kort met de pil gestopt, dus misschien heeft t hier mee te maken.. of dat de test gewoon niet werkte...
Sinds wanneer ben jij met de pil gestopt?

hoi janetje
ik ben begin februari gestopt 2 februari.
dus is ook nog kort, ik ben 2 februari, 14 februari en 16 maart ongesteld geworden en nu........
ik baal ook.
liefs missknuffeltje

Hey missknuffeltje

Misschien heeft t er mee te maken dat je lichaam er op reageert dat je nu gestopt bent met de pil, die moet misschien wel een normale cyclus weer terug vinden..

Hoeveel testen heb je nu gedaan?

Ik dus eentje.. vamorgen... Als ik overmorgen nog niet ongi ben dan ga ik weer opnieuw testen,,..

quote: janetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 14:59:45'));

Hey missknuffeltje

Misschien heeft t er mee te maken dat je lichaam er op reageert dat je nu gestopt bent met de pil, die moet misschien wel een normale cyclus weer terug vinden..

Hoeveel testen heb je nu gedaan?

Ik dus eentje.. vamorgen... Als ik overmorgen nog niet ongi ben dan ga ik weer opnieuw testen,,..

hoi janetje

ik heb net voor een half uur terug getest, de eerste keer voor mij.dus we moeten maar afwachten,maar ik heb niks geen gevoel van ongesteldheid.
ik ben met vlagen misselijk, zere rug, met vlagen pijn in me borsten, geen zin in eten.
ik snap het allemaal niet meer.
liefs missknuffeltje

Terug
Bovenaan