negatief

hoi, ben nieuw op het forum, wij proberen sinds begin van dit jaar zwanger te worden.Ben half december met de pil gestopt en mijn cyclus is al (?) regelmatig (om de 30 dagen), maar als ik jullie berichtjes lees, betwijfel ik of dat wel zo gunstig is als het lijkt. Ben meer dan 10 jaar aan de pil geweest, en merk dat ik nu maar 2 dagen echt bloed en dan houdt het al zo'n beetje op. Daarvoor was dat niet zo.

quote: missknuffeltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 15:03:50'));

quote: janetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 14:59:45'));

Hey missknuffeltje

Misschien heeft t er mee te maken dat je lichaam er op reageert dat je nu gestopt bent met de pil, die moet misschien wel een normale cyclus weer terug vinden..

Hoeveel testen heb je nu gedaan?

Ik dus eentje.. vamorgen... Als ik overmorgen nog niet ongi ben dan ga ik weer opnieuw testen,,..

hoi janetje

ik heb net voor een half uur terug getest, de eerste keer voor mij.dus we moeten maar afwachten,maar ik heb niks geen gevoel van ongesteldheid.
ik ben met vlagen misselijk, zere rug, met vlagen pijn in me borsten, geen zin in eten.
ik snap het allemaal niet meer.
liefs missknuffeltje

Hey missknuffeltje.. Heb je misschien MSN? Misschien ff handiger praten..
Liefs Janet

quote: janetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 15:07:24'));

quote: missknuffeltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 15:03:50'));

quote: janetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 14:59:45'));

Hey missknuffeltje

Misschien heeft t er mee te maken dat je lichaam er op reageert dat je nu gestopt bent met de pil, die moet misschien wel een normale cyclus weer terug vinden..

Hoeveel testen heb je nu gedaan?

Ik dus eentje.. vamorgen... Als ik overmorgen nog niet ongi ben dan ga ik weer opnieuw testen,,..

hoi janetje

ik heb net voor een half uur terug getest, de eerste keer voor mij.dus we moeten maar afwachten,maar ik heb niks geen gevoel van ongesteldheid.
ik ben met vlagen misselijk, zere rug, met vlagen pijn in me borsten, geen zin in eten.
ik snap het allemaal niet meer.
liefs missknuffeltje

Hey missknuffeltje.. Heb je misschien MSN? Misschien ff handiger praten..
Liefs Janet

ja dat heb lijkt me gezellig.
nikki_kruger@hotmail.com

quote: missknuffeltje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2006 15:10:53'));

nikki_kruger@hotmail.com tussenin een laag streepje

ik heb in Februari het spiraatltje eruit gehaald. voor mij is het dus ook nog maar in een vroeg stadium voor hetzelfde geld is het gewoon een wenning van mijn lichaam aan een normalen cyclus ik ben dus ook erg benieuwd.
spannend. we wachten af...

Spannend hoor, toen ik net gestopt was had ik dat ook. Ook vaak een zwangerschapstest gedaan en dus ook vaak teleurgesteld geweest.
Was toen naar de huisarts geweest en die zei toen dat als ik maandelijks een test moest doen, helaas elke keer negatief. Ben nou wel regelmatiger geworden gelukkig.
Het komt steeds korter op elkaar, dus dat zie ik maar als een pluspunt. Grijp nu niet zo snel meer naar een test.
Ik zal voor je duimen dat het een goed teken is dat je overtijd bent.

hoi allemaal

bedankt voor al jullie lieve berichtjes
ben nog steeds niet ongi.
morgen ben ik 1 week over tijd, ik ga waarschijnlijk zaterdag nog een keer testen.
hoop dat het gewoon weg blijft en dat ik mag zeggen dat ik zwanger ben.
ik zit nog maar in ronde 2 maar het zou wel mooi zijn.
ik hou jullie op de hoogte.
liefs en een dikke kus missknuffeltje

Terug
Bovenaan