negatieve test en later wel zwanger?

A

Anoniem

Guest
ha, zijn er ook dames die na twee weken een negatieve test hadden en toch later zwanger bleken te zijn?
ik heb n.l sterk het gevoel dat ik toch zwanger ben, de test bij 2 weken was negatief, maar iik heb alle dingen die ik bij de andere zwangerschappen ook had. m.n kokhalzen als ik poep of plasluiers van mijn dochter ruik.
groetjes ellen

Ik hoop dat het waar kan zijn. Ik heb vanmorgen getest. Ben nu 5 dagen ''overtijd'' nou ja dit is eigenlijk pas dag 27 dus kan zijn dat het gewoon nog te vroeg is om te testen. Hopelijk over een tijdje meer geluk! Ook ik heb heel veel kwaaltjes, pffff! En iedereen riep gisteren op het forum, meis jij bent echt zwanger, ga nou testenn, hihih. Nou helaas negatief. Ik riep steeds heel hard nee de rd-tjes komen vast nog wel, het zal wel iets anders zijn, ook al heb ik sinds gisteren er weer kwaaltjes bij. Maar nu kriebeld het stiekum toch wel en heb ik er wel hoop in dat dit misschien niet het juiste moment is. Het kan zijn dat je pas in week 6 of soms nog veelll later positief kan testen, terwijl je al die tijd wel zanger bent. Dus er is nog hoop hoor. Welke ronde zitten jullie? 1e kindje? Heb je een beetje zicht op hoe je cyclus is?

Gr. Nathalie

Hoi Ellen.

Mijn eerste test was ook negatief. Ik heb een late eisprong dag 19, dus dan kan je ook later testen. Ook heb ik een langere cyclus en onregelmatig... Maar 2 dagen later was de test dan toch positief! en ben nu 10 weken en 4 dagen!

Ik wist al wel dat ik zwangerwas omdat ik temperatuur. Ik zag dat mijn temperatuur veel hoger was dan normaal! Misschien ook een tip.

Ik hoop het voor je dat je zwanger bent!

Ester

Hoi Hoi,

Hee, dat wist ik niet, dat je als je een late ei-sprong hebt ook pas later kan testen.
Ik heb op ongeveer de 21e dag van mijn cyclus de ei-sprong (tenminste dat had ik de afgelopen maanden) en dan wordt ik precies 14 dagen later ongi.
als alles goed is heb ik komende zondag mijn ei-sprong en zou dan op maandag  12 mei mijn NOD hebben. Ik dacht zo, als ik dan nog niet ongi ben, wacht ik tot woensdag of donderdag en ga dan testen. Maar dan is de kans dus groot dat testen niet lukt??
zoals ik al zei: dat wist ik niet.
Weet iemand hier meer van?

Liefs,
Ellen.

hoi

Ik heb geen eigen ervaring want ik had al een heel licht streepje 4 dagen voor mijn NOD.
Maar mijn nichtje heeft 3x getest omdat ze 3 weken over tijd was en toen werd ze misselijk en is ze naar de huisarts gegaan. Die heeft een bloedtest gedaan en toen bleek ze toch zwangerschapshormoon in haar bloed te hebben. Maar zo weinig dat de huisarts verwachtte dat ze een miskraam zou krijgen.
Nou mooi niet! Inmiddels heeft ze een zoontje van 2 jaar! En onbedoelde zwangerschap maar inmiddels zijn ze erg gelukkig.

groeten Elke

Ik heb bij mijn zw. schap na 1 dag overtijd neg, getest, pas 3 dagen later positief. helaas is dit een mk geworden. maar goed, het kan dus! misschien nog te weinig hormonen in je lijf. Heb je altijd een korte cyclus, omdat je zegt dat je 5 dagen overtijd bent, maar nog maar op dag 27 zit/

o sorry, nathalie zit op dag 27 en is 5 dagen overtijd....

bedankt voor de reacties, dit wordt mijn 3e zwangerschap, ik heb een dochter van bijna 3 en een engel dochtertje dat in dec 2007 geboren is, maar door dubbele navelomstrengeling is overleden bij 39 weken zwangerschap.
ik had altijd een cyclus van 26-28 dagen, en zo ook na de bevalling van onze tweede dochter.
alleen nu zit ik op bijna 3 weken overtijd en ben misselijk bij vlagen, moet kokhalzen bij bep geuren kortom mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben.
toen ik twee weken overtid was hebben we de laatste test gedaan en die was negatief.
ik heb rond dag 20 van de cyclus bruine afscheiding gehad wat vlgs de huisarts duid op een eisprongbloeding, dus....
donderdag moeten we naar de gynaecoloog ben benieuwd..
liefs ellen

Terug
Bovenaan