negatieve test en later wel zwanger?

Spannend Ellen! Hopelijk bied de gyn. duidelijkheid. Je hebt idd wel symptomen meis. Hou ons op de hoogte okay?

Ik had eerst cyclus van 22 dagen en nu dus bijna in dag 28. Ik weet niet precies hoe mijn cyclus was toen ik aan de pil was. Ik vond het altijd wel heel snel gaan. De kwaaltjes worden met de dag erger of meer kwaaltjes. Ondanks negatieve test krijg ik eigenlijk steeds meer hoop, gek hè. Ik heb vandaag getest omdat ik behandeling had bij chiropractie en wou weten waar ik aan toen was ivm die behandeling. Maar waarschijnlijk is het gewoon nog te vroeg. Of ander houd mijn lichaam me onwijs voor de gek!

Liefs Nathalie

Ik wist zo zeker dat ik zwanger was dat ik de eerste keer teste 2 dagen voor dat ik ongesteld moest worden. De test was negatief. Ik ben heel regelmatig ongesteld en je kan bijna de klok er op gelijk zetten ik wordt om de 28 dagen ongesteld en dus ik na 29 dagen weer testen opnieuw was er niets te zien. Toch mijn hele lichaam vertelde mij, jij bent zwanger. Een week later heb ik weer getest en dit keer kwam er een heel licht roze streepje. Je moest echt goed kijken.
Ik ben toen naar de docter gegaan en die zei dat ook een heel licht roze streepje ook zwanger betekende en vond het niet nodig om nog een keer te testen. Ik was ook echt wel zwanger, want mijn kleine is nu een jaar dus ja negatief testen kan ook zwanger betekenen.

Ik heb bij Lotte (2-5-2007) op de 35e dag van mijn cyclus getest en deze was negatief. En ik voelde me al een paar weken zwanger.

Ik heb toen nog een hele maand gewacht, waarbij ik meer verschijnselen kreeg, en die test was natuurlijk hartstikke positief!

Groetjes, Marisa

Ik zit nu op dag 28 en lijkt er steeds meer kwaaltjes bij te krijgen of de kwaaltjes worden duidelijker. Ik wacht voorlopig nog maar ffies met nog een keer testen. Maar wil wel graag weten waar ik aan toe ben zeg, dit doet mijn lichaam toch niet allemaal voor niks? Als je dan leest over meiden die na hele lange tijd nog negatief testen en ook niet ongi zijn, dan denk je wel ff pfff hoop niet dat dat bij mij ook zo is. Maar goed we moeten positief blijven en afwachten. Voorlopig geen tekenen of sporen van rd-tjes!

Liefs Nathalie

Hoi Ellen,

Wat spannend voor jullie! Jullie hebben ook al heel wat mee gemaakt!
Een bloedtest kan misschien antwoord geven!

Sterkte!

Ester

Terug
Bovenaan