Negatieve test en nu????

ik denk dat geduld en door blijven klussen het enigste is wat je kan doen!
hoe moelijk dat ook kan zijn!
succes

liefs

Als de menstruatie uitblijft, kan je inderdaad straks gewoon nog een keertje testen, het hoeft nog niets te betekenen.

Probeer te genieten van de sex met je mannetje, je hoort vaker dat als je wel echt geniet van de sex, het misschien wel eerder lukt. Ook moet je niet zoveel bezig zijn met uittellen en bijhouden, laat gewoon gaan en test gewoon lekker een keer per maand. Je maakt je zelf helemaal gek lieve meid...

Ik weet,,.... is makkelijker gezegd dan gedaan... Moeilijk blijft het altijd...

Geduld is een schone zaak

liefs en succes

Hoi Vic,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik na 7 dagen pas een heel licht streepje op de test.
Dus gewoon nog een keer weer proberen met een paar dagen.

gr anita

Hoi Vic,

Bij mijn vorige zwangerschap had ik na 7 dagen pas een heel licht streepje op de test.
Dus gewoon nog een keer weer proberen met een paar dagen.

gr anita

Hallo Victory,
bij mn eerste zwangerschap testte ik bij 10dagen overtijd positief, en bij mn tweede zwangerschap testte ik 7 dagen overtijd positief.
Bij de eerste duurde het 4 maanden voor ik zwanger was en de tweede zwangerschap duurde 16 maanden met 1 mk tussendoor. Succes met wachten.
mamavsimone 30wkn5dgn

Hallo Victory,
bij mn eerste zwangerschap testte ik bij 10dagen overtijd positief, en bij mn tweede zwangerschap testte ik 7 dagen overtijd positief.
Bij de eerste duurde het 4 maanden voor ik zwanger was en de tweede zwangerschap duurde 16 maanden met 1 mk tussendoor. Succes met wachten.
mamavsimone 30wkn5dgn

Hoi Victory,

Ik begrijp uit ervaring dat als je zwanger wilt worden dat wachten met testen 1 van de moeilijkste dingen is. Maar toch zou ik nu niet meteen conclusies trekken en afwachten wat de test vrijdag zegt. Als je een week overtijd loopt en je test nog negatief zou ik een afspraak maken bij de dokter. Maar je zal helaas meer geduld moeten hebben (hoe vreselijk moeilijk dat ook is.)

Vera

Terug
Bovenaan