Negatieve test, veel symtomen, toch zwanger?

<p>Hoi Allemaal, </p><p>Na erg veel alleen maar lezen heb ik besloten mijn verhaal toch wel te doen. </p><p>Ik ben pas gestopt met de pil na 6 jaar geslikt te hebben. (29 aug begon m’n laatste menstruatie, de neppe die van de stopweek komt, daarna ben ik niet meer begonnen met een nieuwe strip.) </p><p>Nu weet ik dus niet hoelang m’n cyclus duurt of dat hij uberhaupt direct op gang zal komen. Ik ben voor mijzelf uitgegaan van een normale cyclus omdat ik dus geen idee had. </p><p>Dit zou moeten betekenen dat ik ongesteld had moeten worden op 26 sep. Tot op hede nog geen ongesteldheid. </p><p>Waarschijnlijk gaat iedereen mij vertellen dat dit gewoon ontpillen is maar er komt bij dat ik een enorme waslijst heb met symtomen. </p><p>Vanaf twee weken na m’n laatste menstruatie kreeg ik gevoelige borsten vooral aan de buitenzijdes en leken ze voller. Ook vlage van misselijkheid vooral in de avond. </p><p>Een paar dagen voor mij nod kreeg ik menstruatie buikkrampen en dacht dus dat ik ongesteld ging worden maar dit gebeurde dus niet. Maar wat me vooral opviel was de verandering in m’n afscheiding het was echt mega veel en was wit tot kleurloos daarna veranderde het in helemaal kleurloos/doorzichtige met een soort gel achtige stukjes erin. </p><p>Ik heb op mn nod een test gedaan en die was negatief. Die dag erna weer een test gedaan toen in de ochtend omdat ik dacht dat het misschien daardoor niet goed was maar ook deze was weer negatief. </p><p>Toen heb ik het losgelaten omdat ik overtuigd was dat ik niet zwanger was en dat het gewoon mijn lichaam was die moest wennen/ontpillen. </p><p>Toen gebeurde er iets geks: </p><p>4 dagen na nod: Mijn vriend en ik hadden sex gehad en direct toen hij hem eruit haalde kreeg ik enorme kramp, het deed echt heel veel pijn! (Ik heb geen orgasme gehad) Geen enkele houding hielp het duurde erg lang voordat het minder werd (pas na een half uur begon de pijn iets af te nemen) we vonden het allebei heel gek en hebben toen nog een test gedaan: weer negatief! </p><p>5 dagen na nod: Niks aan de hand iets wat menstruatie krampen die constant aanhielden vanaf een paar dagen voor mijn nod. Toen ik plots heel erge hoofdpijn kreeg daarna werd ik heel erg moe, helemaal geen energie meer! Een half uurtje later kreeg ik opeens enorme pijn in mn onderrug en onderbuik. Toen ging ik naar huis en op bed liggen ik voelde me super ziek! Kreeg enorme koorts had het koud en was heeel erg warm. Hele erge hoofdpijn, rugpijn (geen enkele houding maakte het minder) buikpijn en nu ook oorpijn en pijn in mn kiezen. Toen heb ik twee paracetamol genomen en na een half uurtje/uurtje werd het minder. En toen in de avond was het niet weg (ik was nog wel uitgeput) maar voelde me 10 x zo goed als in de middag. Heel gek super ziek in 1 uur en daarna dezelfde dag ik het over! </p><p> </p><p>Nu op dit moment: </p><p>-Zeurende pijn onderrug</p><p>-enorm vaak plassen (weinig plas maar moet heel nodig)</p><p>-Vlage van misselijkheid</p><p>-gisteren avond op bed had ik een trekkend/drukkend gevoel in mn onderbuik die uitstraalde naar mijn liezen boven benen. Ook een drukkend gevoel naast mijn navel (links) </p><p>Ik wil nog toevoegen dat al mijn buikpijnen en rugpijnen vooral alleen maar links zitten. Ook heb ik enorme vreetbuien vanaf een aantal dagen voor mijn nod die nu nogsteeds aanhouden. </p><p>Ik heb dus intotaal 3 testen gedaan allemaal negatief. Wat denken jullie? Kan ik wel zwanger zijn? Of zal dit allemaal met ontpillen te maken hebben? </p><p>Ik hoop dat ik hier wat reacties op krijg! Ik zit heel erg in onzekerheid op dit moment. </p><p>Groetjes A </p>
 
Ik zou niet teveel lezen in kwaaltjes, die kunnen echt overal van komen. Ik had testen van sensitest die ik heel fijn vond.. testen is namelijk je enige zekerheid. Hoe meer je focust op kwaaltjes, hoe meer je ook voelt. Een zwangerschap zo snel na het stoppen met de pil zou wel heel veel geluk zijn! Oh de testen van de kruidvat zijn ook heel ok en niet duur, 2 voor 5 euro geloof ik!
 
Dankjewel voor je reactie! Ja ik weet het, ik was er ook niet meer mee bezig nadat ik twee keer negatief had getest. En toen gebeurde die twee super rare dingen waardoor ik nu weer twijfel ik ga denk ik over een paar dagen een nieuwe test doen. (Als ik dan nogsteeds niet ongesteld ben) 
groetjes! 
 
De afscheiding die je beschrijft kan ook van rond je ovulatie zijn. Zoals je aangeeft, heb je geen idee hoe lang je periode duurt, en het kan ook dat je lichaam nog moet ontpillen. Mochten de klachten aanhouden, kun je beter wel even langs de huisarts, het kan ook zijn dat er iets niet goed is. 
 
Dankjewel voor je reactie! Inderdaad het kan ontpillen zijn maar vind het ontpillen dan wel heel heftig zeg! Ik wacht denk ik nog een aantal dagen af. Dan nog een testje als ik nog niet ongesteld ben. Groetjes A
 
Ik ben ook vooral geschrokken van de heftige misselijkheid en alle andere kwaaltjes die ik heb gehad van het ontpillen. Heb inderdaad ook een paar testen eraan gewaagd en toen bleek het "gewoon" het ontpillen te zijn.
De steken en afscheiding verandering zouden inderdaad heel goed op een eisprong kunnen duiden. Als dat zo is dan moet je ca. 14 dagen na de eisprong ongesteld worden (of niet natuurlijk). 
Maar.. als je echt teveel last hebt dan kun je altijd even langs de huisarts. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!
 
Hoi Vlindertje! 
Dankjewel voor je reactie! Ik ben zelf niet erg misselijk alleen met vlagen een misselijk gevoel. Ben je inmiddels al zwanger? 
Groetjes A 
 
Hoi! Ik herken me een beetje in een paar symptomen die je hebt, de buikpijn, veel moeten plassen, pijn na de gemeenschap.. het lijkt een beetje op een blaasontsteking! Heb het ook een keer gehad en had toen precies hetzelfde (het hoeft niet perse pijnlijk te zijn bij het plassen), mocht je echt niet zwanger zijn en het houd aan zou ik even langs de huisarts gaan voor een kweekje!
 
Terug
Bovenaan