Negatieve test, veel symtomen, toch zwanger?

Hoi! Dankjewel voor je reactie! 
Ik weet zelf eigenlijk wel zeker dat dat het niet is. (Heb jaren geleden wel eens een blaasontsteking hehad) Ik heb verder nooit pijn tijdens of na de gemeenschap. Ook niet tijdens plassen. Ik moet alleen heel vaak plassen heb het gevoel dat mijn blaas opeens heel snel vol zit. Maar inderdaad mocht ik over een week nog niks weten (geen ongesteldheid en geen positieve test) dan ga ik zeker langs de huisarts! Groetjes! 
 
Eerste wat ik dacht is idd ontpillen, toen ik een aantal jaar geleden stopte kreeg ik ook erg gevoelige borsten en andere klachten die ook bij een zwangerschap kunnen horen. 
Zelf heb ik momenteel een blaasontsteking en stuk voor stuk dezelfde klachten als jij. Moet er wel bij melden dat ik ook zwanger ben, maar huidige klachten komen echt van de blaasontsteking. Pijn in de buik, kleine hoeveelheden plassen en het gevoel dat m'n blaas hartstikke vol zit terwijl ik 2 minuten geleden nog geweest ben hihi. Zou toch voor de zekerheid je urine laten controleren. Iedere blaasontsteking is anders. Ik heb het ook al vaker gehad, maar deze keer voelt hij echt anders.
En wellicht dat je je huisarts dan meteen kunt vragen of zij ook even je urine willen testen op een zwangerschap ;-) 
 
Hoi Nicolien! Dankjewel voor je reactie! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Oh jij bent nu al de tweede die over een blaasontsteking begint, zou dat het dan toch zijn? Zit bij jou de pijn in de buik ook constant alleen maar aan de linkerkant? En heb je ook pijn in je onderrug? Groetjes A 
 
Hoi!
Ik moet toegeven dat als ik de klachten zo lees, denk aan een blaasontsteking. Eventueel kan het ook zijn dat je gaat menstrueren en dat daarvan die klachten komen.
Toen ik eenmaal zonder anticonceptie gemeenschap ging hebben, dacht ik de eerste keer ook gelijk zwanger te zijn. Ik had toen ook krampen en pijnlijke borsten etc. Ik had toen getest en was negatief. Dus ik ging er vanuit dat ik ging menstrueren en dat gebeurde echt diezelfde week nog. Het kan ook zijn dat je gewoon een langere cyclus hebt dan verwacht (die van mij bleek 45 dagen te zijn). Je kan geen peil trekken op je symptomen.
Toen ik daadwerkelijk zwanger was, had ik precies dezelfde klachten als een menstruatie. Had dus vrij laat getest, nadat ik de 65 dagen was gepasseerd, hahah.
Ik hoop voor je dat je straks een positieve test hebt, maar houd in je achterhoofd dat je je klachten jezelf kan aanpraten....
 
Heel herkenbaar helaas. Ik had ook veel last van het ontpillen. Elke maand dacht ik echt dat ik dit keer zwanger zou moeten zijn door de symptomen, gek werd ik ervan! Tot ik op een keer heilig dacht dat ik ongesteld moest worden, geen symptomen maar wel wat menstruatiekrampen, bleek ik gewoon zwanger te zijn :) Met andere woorden, je lichaam kan je vaak voor de gek houden! Hopelijk lukt het jullie snel! Heel veel succes.
 
Hoihoi!
4 maand geleden ben ik ook gestopt met de pil en ik moet zeggen, ik heb elke maand alle symptonen gehad die jij beschrijft en ik was niet zwanger. Denk dat je er extra op gaat letten als je er mee bezig bent helaas! Ook ga je je direct ‘slechter’ voelen omdat je dat ergens ook wel wil, omdat dat bij zwanger zijn hoort.
nu heb ik (bijna) geen symptonen en ben wel zwanger. Het kan dus zo verradelijk zijn. Ik heb op mijn nod ook een test gedaan en die was negatief. Vandaag (3 dagen overtijd) weer een test en nu pas positief. Dus het enige wat je kan doen is afwachten helaas!
Ik hoop voor je dat je alsnog zwanger bent en anders dat het kleine grote wonder heel snel komt!?
 
 
 
Hoi A,
Ik ben helaas nog niet zwanger. Zit nu in ronde 5 en heb 14 oktober NOD. 
Het ontpillen werd bij mij na 3 maanden wel een stuk minder maar ik moet zeggen dat ik nog altijd wel de hormoonschommelingen en bijbehorende kwaaltjes heb gedurende mijn cyclus.
 
Terug
Bovenaan