Negatieve test

Ik maakte me opzich nog niet echt zorgen, enkel omdat mijn partner het ook gevoeld had en ik toen wel dacht van alles lijkt wel vreemd. Ik ben gestopt met borstvoeding geven aan een jaar dus intussen een goeie 3 maand geleden. De gemiste pil en de morning after pil zijn intussen ook een 4 tal maand geleden gebeurd dus heel vreemd dat dit nu ineens allemaal gebeurd zoveel tijd later, ook begin ik sinds een maand plots weer melk verlies te krijgen dus ik denk dat er wel iets mis is hormonaal dan, als het geen zwangerschap is dan iets anders? Ik heb morgen een afspraak bij mijn huisarts dus hopelijk weet ik dan snel meer. Danku voor uw hulp!! Ik hoop dat het dus allemaal niks raars is, het is vooral de bewegingen die me in alarm deden slaan en vooral doordat mijn partner ze ook heel duidelijk voelde en vond dat dit echt het zelfde was als toen ik zwanger was van ons dochtertje, maar misschien zijn het gewoon mijn darmen ofzo he die ik op een of andere manier voel in mijn onderbuik
Begrijp ik dat je de minipil gebruikt, als in de pil die bedoeld is om de borstvoeding hormonen aan te vullen, om samen de anticonceptie te vormen?
En dat je al 3 maanden geen borstvoeding meer geeft?

Dan wordt het tijd om je anticonceptie situatie met je huisarts door te nemen. In het geval je nog niet zwanger bent.

Begrijp ik dat je de minipil gebruikt, als in de pil die bedoeld is om de borstvoeding hormonen aan te vullen, om samen de anticonceptie te vormen?
En dat je al 3 maanden geen borstvoeding meer geeft?

Dan wordt het tijd om je anticonceptie situatie met je huisarts door te nemen. In het geval je nog niet zwanger bent.
Ja inderdaad klopt, ik neem de minipil gewoon nog omdat mijn Gyneacoloog zei dat deze perfect kon doorgenomen worden eens ik stopte met borstvoeding, dus ik ben nadat ik gestopt ben niet naar de dokter geweest voor een andere pil ik dacht dat dit gewoon verder kon genomen worden? Is deze niet goed na borstvoeding om verder te nemen?

Ja inderdaad klopt, ik neem de minipil gewoon nog omdat mijn Gyneacoloog zei dat deze perfect kon doorgenomen worden eens ik stopte met borstvoeding, dus ik ben nadat ik gestopt ben niet naar de dokter geweest voor een andere pil ik dacht dat dit gewoon verder kon genomen worden? Is deze niet goed na borstvoeding om verder te nemen?
Kan prima hoor. Ik heb die mini pil jaaaaaren genomen (voorafgaand aan de gewenste zwangerschappen). Als jouw gyn heeft gezegd dat het kan, kun je daar gewoon op vertrouwen.

O pardon. Mij was toen vertelt dat ik, zodra de borstvoeding stopte, over moest op een andere pil. Zowel door de verloskundige, als door de apotheek meerdere malen.
Maar schijnbaar zijn de inzichten veranderd, want als ik het Google zie ik dat nergens meer staan. En zou het net zo betrouwbaar zijn als de gewone pil.

Terug
Bovenaan