Begrijp ik dat je de minipil gebruikt, als in de pil die bedoeld is om de borstvoeding hormonen aan te vullen, om samen de anticonceptie te vormen?Ik maakte me opzich nog niet echt zorgen, enkel omdat mijn partner het ook gevoeld had en ik toen wel dacht van alles lijkt wel vreemd. Ik ben gestopt met borstvoeding geven aan een jaar dus intussen een goeie 3 maand geleden. De gemiste pil en de morning after pil zijn intussen ook een 4 tal maand geleden gebeurd dus heel vreemd dat dit nu ineens allemaal gebeurd zoveel tijd later, ook begin ik sinds een maand plots weer melk verlies te krijgen dus ik denk dat er wel iets mis is hormonaal dan, als het geen zwangerschap is dan iets anders? Ik heb morgen een afspraak bij mijn huisarts dus hopelijk weet ik dan snel meer. Danku voor uw hulp!! Ik hoop dat het dus allemaal niks raars is, het is vooral de bewegingen die me in alarm deden slaan en vooral doordat mijn partner ze ook heel duidelijk voelde en vond dat dit echt het zelfde was als toen ik zwanger was van ons dochtertje, maar misschien zijn het gewoon mijn darmen ofzo he die ik op een of andere manier voel in mijn onderbuik
En dat je al 3 maanden geen borstvoeding meer geeft?
Dan wordt het tijd om je anticonceptie situatie met je huisarts door te nemen. In het geval je nog niet zwanger bent.