Negatieve testen/wel zwanger? Wie kent dit?

Hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis ik zit op het april forum maar lees wel mee met jullie.

Het kan goed zijn dat je zwanger bent en de test negatief is een tante van mij heeft wel eens een maand later pas positief getest. Het kan ook zomaar zijn dat je een maand overslaat van je cyclus heb ik zelf wel eens meegemaakt.

Het kan veel kanten op maar idd wat de andere vrouwen al schrijven de ha kan je zekerheid bieden.

Ben zelf zwanger van de 2de door de pil heen hoogst waarschijnlijk gekomen door dat ik een paar keer ziek ben geweest.

Dus het is echt goed mogelijk. Succes bij de HA.

Liefs RH

Dankjewel allemaal, Ik kan echt niet meer wachten tot ik het zeker weet, hoop zo dat er een kleintje mag groeien in mijn buik :)
Zo onverwachts maar totaal welkom!
En ik lees steeds meer verhalen hierover, ook over negatieve bloedtesten en die dan na een inwendige onderzoek al 5 maand zwanger blijken te zijn.. ik hoop dat voor mij het antwoord snel komt.
Ook omdat de symptomen gewoon precies kloppen,en mijn gevoel zegt gewoon echt JA :D

Die verhalen kun je idd lezen op internet, maat onthoud wel goed dat dit soort verhalen (5 maanden zwanger zonder positieve test) zeer zeldzaam zijn! Pin je er dus niet te veel aan vast. Des te groter is de teleurstelling als blijkt dat je gevoel toch niet klopt.
Zelf heb ik ook ervaring met een lichaam dat mij graag laat denken dat ik zwanger ben, maar het tot nu toe helaas nog niet zo was.

Zou me gewoon bij de uitslag van de bloedtest neerleggen. Als je zwanger bent, heb je hcg in je bloed, anders niet. Je kan nou eenmaal geen hcg aanmaken als je niet zwanger bent. En je kunt niet zwanger zijn zonder hcg. (Hooguit nog niet voldoende, maar bij een bloedtest moet dit zeker na je nod te zien zijn!)

Succes!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan