Negen maanden beurs 2010

Is er iemand van jullie weleens naar voorgaande edities geweest? Ik wil dit jaar met m'n zusje gaan, ben dan een ruime 26 weken onderweg, en zij 19! Lijkt me dus erg leuk!

Wat kan ik verwachten? Is het de moeite waard?
Qua entree etc. maak ik me weinig zorgen, 2e kaartje is gratis en ov ook voor ons als student ;)
 
Ik ben wel eens eerder geweest. Het is als je zwanger bent wel heel erg leuk. Alleen ontzettend druk, omdat de huishoudbeurs tegelijk ook is.
Er zijn allemaal leuke acties, niet duur. Maar alles is zo leuk daarom moet je wel een goed gevulde beurs meenemen hihi..
Veel plezier.

xx
 
Ik ben er ook eens geweest en het is erg leuk en niet al te duur! Maar idd erg druk! Ik denk er ook over om te gaan maar weet niet of ik zo lang kan lopen/staan..

Veel plezier!
 
Ik ben er de afgelopen 2 jaar geweest, de eerste keer was ik 17 weken zwanger en vond ik het erg leuk. Leuk om ideetjes op te doen, ik heb er ons geboortekaartje gevonden, het hartje van het kindje nog even kunnen luisteren, alvast wat spulletjes voor de kleine gekocht zoals flesjes en megahandige fleece slabbers, ik heb mijn keuze voor de kinderwagen en draagdoek daar bepaald en ik heb er toen zelfs ook aardig wat kleding gekocht voor mezelf. Best zinvol dus! (wel druk...)

Die slabbers zijn trouwens ideaal, die spoel je even om na het eten en de volgende maaltijd gebruik je ze zo weer.

Vorig jaar ben ik gegaan omdat er een goede beursaanbieding was voor een bedje wat ik wilde. De beurs zelf viel me toen tegen, maar ja.. ik was op dat moment niet zwanger.

Zit er over te denken om dit jaar toch nog weer even te gaan.. ben dan alleen 30 weken, hoop dat ik het volhoudt.
 
Oke leuk! Ik houd wel van aanbiedingen ;)

De geboortekaartjes zijn ook een punt dat ik graag zou bekijken daar, omdat het toch wel erg moeilijk blijkt te zijn!

Wij willen zoiezo op een donderdag gaan oid, ivm ietsjes minder drukte dan de weekenddagen!

Dingen als de slabbers van Roos zijn juist zo handig en leuk, die zie je hier in de winkels niet zomaar hangen!

@Roos; dat wordt denk ik wel pittig met 30 weken, maar dat ligt natuurlijk ook aan je lichamelijke toestand dan!
 
Hoi!

Ja ik ben vorig jaar ook geweest en ik vond het echt heel erg leuk! Ik wil eigenlijk dit jaar ook gaan, maar ben wel heel benieuwd of ik het volhoud om heel de dag rond te lopen daar. Ik ben dan ruim 27 weken zwanger en ik heb niet zo'n heel sterke rug.
Maar als je de kans hebt zeker gaan! Is echt heel erg leuk....

Wij gaan op woensdag omdat dat de eerste dag is en het weekend is veel te druk!
 
Hoi!

Ja ik ben vorig jaar ook geweest en ik vond het echt heel erg leuk! Ik wil eigenlijk dit jaar ook gaan, maar ben wel heel benieuwd of ik het volhoud om heel de dag rond te lopen daar. Ik ben dan ruim 27 weken zwanger en ik heb niet zo'n heel sterke rug.
Maar als je de kans hebt zeker gaan! Is echt heel erg leuk....

Wij gaan op woensdag omdat dat de eerste dag is en het weekend is veel te druk!
 
Ik ben al meerdere jaren geweest, als zwangere, maar ook als standbemanning.
Ik vind het alleen leuk als je zelf zwanger bent, en dan eigenlijk vooral van de eerste, want de beurs is bijna ieder jaar gelijk qau stands.

EN als je maar enigzins de kans hebt moet je inderdaad de donderdag gaan, andere dagen zijn extreem druk. Ik weet verder neit of er dit jaar weer avondopenstelling is, maar dat was twee jaar geleden ook heel rustig.

Veel plezier
 
Terug
Bovenaan