NEGEN MAANDEN BEURS ... een aanrader???

Ha allemaal,

Even een paar vraagjes: ik lees net op internet over de negenmaandenbeurs welke 18 februari start in de RAI.

- Zijn jullie hier wel eens geweest?

- Is het leuk?

- Is het een aanrader?

- Is het slim (of juist niet) om je kleintje van 3 mee te nemen (of dus thuis te laten)?

- Mocht ik gaan en mijn kleine meenemen, zal ik dan een buggy meenemen? Hij zit er bijna niet meer in, maar wie weet op zo'n dag wel handig?

- Kun je er veel met korting kopen?

- Tips?

Ik heb bij het Kruidvat ook een gratis avondkaart gehad. Is het leuk om 's-avonds te gaan?

Kortom: zal ik wel of niet gaan??

Groetjes Suus

hoi.

ik ben 2x op de 9md beurs geweest en 2x naar de jonge gezinnen beurs.
ik vind het erg leuk.
heb een zoontje van 2,5 en 9wk zwanger.

ik neem mijn zoon niet mee. moet 1,5 uur rijden en dat vind ik niet fijn.
je hebt er gratis kinderopvang maar dat vind ik niet fijn dus hij mag bij oma spelen.

je hebt ook de huishoudbeurs, wat ook kei leuk is

en ik vind het enige nadeel is misschien voor u.
aangezien u zoon al 3 is.
en de beurs is (vind ik) gericht op zwangeren en gezinnen met kinderen van 0-2.
dit  is een greep uit de aanbiedingen van dit jaar.difrax met div aanbiedningen, babyfoon van philips, woezel een pip, friso kindervoeding, nijntje, natusan,borstpompen en flesjes, nutricia, prenatal, en ga zo maar door.

er is een programma boekje, dit vind in het wij  jonge  ouders tijdsschrift.
in het boekje staan alle aanbiedingen.
als je de "wij" niet meer krijgt, misschien een vriendin wel die nog een baby heeft.
kijk eens op 9maandenbeurs.nl.
daar kun je kijken wie er staan en of er iets intresants tussen zit.

gr anneloes

Ha Anneloes,

Dat vergat ik inderdaad nog te zeggen: ik ben momenteel 17 weken zwanger van ons tweede kindje, dus neem ik aan alle reden om een negenmaandenbeurs te bezoeken, toch .
Neem jij je kindje alleen niet mee vanwege de reisafstand? Is er bijv. wel het e.e.a. te doen voor 3-jarigen of is het echt alleen maar leuk voor de papa's en mama's.
Ja, de huishoudbeurs is er ook zag ik. Jaaaaaren geleden ben ik daar een keertje geweest, Was toen best leuk met allerlei proefdingen enzo. Maar ik ga in eerste instantie voor de babybeurs.

Nog tips of aanraders (of afraders??).

Groetjes Suus

sorry als je zwanger bent heb je alle redenen om er heen te gaan.

er is wel wat te doen voor uw 3jarige, toen we op de jongegezinnen beurs waren was er een speelhoek.
en je hebt op de 9maanden beurs ook dat kinderdagverblijf waar je gebruik van mag maken.

ik neem mijn zoontje niet mee om aan aantal redenen.
idd de reistijd.
vind ook fijn om een dagje opstap te mogen zonder mijn kindje( ben een thuisblijvende mama)
het is er zodruk met buggy/wandelwagens dat het niet fijn loopt.
mijn zoontje slaapt nog tussen de middag en kan dat niet aan om een dag over te slaan.

gr anneloes

Ik ben het eens met mijn voorganger, het is zo druk op de beurs dat er voor kinderen weinig aan is. Alles is natuurlijk ook op de ouders gericht en ondanks dat er veel voorzieningen zijn geregeld (vaak gratis eten en luiers, enz.) vind ik het niet te doen met kinderen.

Ik ben naar de Jonge Gezinnenbeurs geweest de laatste keer en ga daarom niet nog eens naar de 9 maandenbeurs. De beursaanbiedingen zijn zowat hetzelfde en omdat dit de tweede is ken ik alle producten al en heb ik ook al zoveel. Dan bespaar ik het geld liever en koop er iets van voor de baby.

Als je nog niet naar een dergelijke beurs geweest ben is het trouwens wel kei-leuk, zeker in combinatie met de huishoudbeurs! Maar persoonlijk sla ik het over deze keer.

Groetjes, Marisa

Hou er rekening mee dat het vaak heeeeel druk is op zo'n beurs. Ik zou mijn dochter van 3 echt niet meenemen. Die is het zo zat en het is veel te druk.
Ik vond het leuk voor een keertje.

De beurs is een absolute aanrader, zeker voor zwangeren. Bij de jongegezinnenbeurs waren er ook speciaal optredens voor kinderen, maar ik weet niet meer of dat op de 9maandenbeurs ook zo was. Zelf denk ik dat het voor een 3jarige niet erg leuk meer is. Mijn zoontje is 13, 5 mnd en die neem ik denk ik nog wel mee, maar het scheelt dat hij ook rustig een tukkie in de wagen doet.
En als je je zoontje dat toch meeneemt, dan zou ik zeker adviseren om de buggy mee te nemen. Is ook gelijk om tassen aan te hangen :)

Groetjes en als je gaat vast veel plezier.

Yvette

Ha!

Ik heb besloten om mijn zoontje van 3 niet mee te nemen, zeker na jullie verhalen. Ik ga nu op een dag dat papa gewoon thuis is, dus dan hoef ik ook geen extra oppas te regelen. Ik zag trouwens een filmpje op Youtube (op de site van de 9maandenbeurs) en daarop lieten ze een vrouw zien die een hele koffer (zo eentje op wieltjes) had meegenomen om alle aanschaffen in mee te nemen. Moest daar wel errug om lachen. Valt er echt zoveel te 'scoren' en is de kans echt groot dat je veel gaat kopen? Dat wordt dan wel een gesleep ben ik bang ... Ik ben niet van plan om een koffer mee te nemen (lijkt mij nogal overdreven), maar hebben jullie tips hoe het wel te doen? Een rugzak,   haha??

Ik zal met mezelf denk ik maar een budget afspreken, want mezelf kennende ... .

Groetjes Suus

P.S. Gaan jullie, mochten  jullie gaan,  trouwens alleen, met iemand samen of met een hele groep??

Terug
Bovenaan