He Suus,
Ik had vorig jaar de kleine ook mee en die lag bijna de hele dag in de kinderwagen. Maar op gegeven moment heb ik hem in de draagdoek gedaan, kon ik de kinderwagen mooi gebruiken voor alle aankopen. Ik denk dat ik de meeste aankopen op het culinaire plein van de huishoudbeurs heb gedaan, maar toch.
Op de huishousbeurs is vaak ook wel een aanbieding met zo'n shopper op wieltjes en dat is toch echt wel een aanrader. Ik neem de kleine deze keer ook mee, maar hij zit nu natuurlijk in de buggy en dat is toch een stuk minder groot dan de bak van de kinderwagen haha...
Ik ga met 2 van mijn zusjes(waarvan er 1 ook zwanger is) en m'n moeder. M'n jongste zusje gaat die dag met een vriendin naar de huishoudbeurs, dus die zullen we daar zeker ook nog ontmoeten. Verder heb ik nog een vriendin en haar moeder uitgenodigd, maar daar is het nog niet zeker van of die meegaan. Die moeder is een hele goede vriendin van mijn moeder, dus dat is dan ook wel gezellig.
Nou alvast heel veel plezier en oh ja een budgettip: neem een envelopje met geld(je kunt sowieso niet bij elke kraam pinnen) en laat je pasjes thuis....
Groetjes, Yvette