NEGEN MAANDEN BEURS ... een aanrader???

de 9maandenbeurs daar zal ik dit jaar neit heen gaan maar zijn er nog anderen beursen die jullie mij aan raden? er is er toch alstijd ook 1 in de jaarbeurs utrecht?

He Suus,

Ik had vorig jaar de kleine ook mee en die lag bijna de hele dag in de kinderwagen. Maar op gegeven moment heb ik hem in de draagdoek gedaan, kon ik de kinderwagen mooi gebruiken voor alle aankopen. Ik denk dat ik de meeste aankopen op het culinaire plein van de huishoudbeurs heb gedaan, maar toch.
Op de huishousbeurs is vaak ook wel een aanbieding met zo'n shopper op wieltjes en dat is toch echt wel een aanrader. Ik neem de kleine deze keer ook mee, maar hij zit nu natuurlijk in de buggy en dat is toch een stuk minder groot dan de bak van de kinderwagen haha...

Ik ga met 2 van mijn zusjes(waarvan er 1 ook zwanger is) en m'n moeder. M'n jongste zusje gaat die dag met een vriendin naar de huishoudbeurs, dus die zullen we daar zeker ook nog ontmoeten. Verder heb ik nog een vriendin en haar moeder uitgenodigd, maar daar is het nog niet zeker van of die meegaan. Die moeder is een hele goede vriendin van mijn moeder, dus dat is dan ook wel gezellig.

Nou alvast heel veel plezier en oh ja een budgettip: neem een envelopje met geld(je kunt sowieso niet bij elke kraam pinnen) en laat je pasjes thuis....

Groetjes, Yvette

Hey Daniels mom,

Hoe oud is je kindje nu? Mijn zoontje wil denk ik echt niet meer in de buggy, dus dan wordt het alleen maar onhandiger. Ik laat mijn zoontje nu dus lekker thuis. En ik ga vrijdag, want dan hoef ik geen extra oppas te regelen, neem ik luxe een dagje vrij van mijn werk :).

Ben wel heel benieuwd hoor wat ik ga aantreffen. Kan mij wel iets voorstellen van de 9-maandenbeurs, maar eigenlijk niet van de huishoudbeurs. Ik laat het wel over mij heen komen. Ha ha, ze verkopen dus shoppers op de beurs om alles mee te nemen?? Dat is een goed idee, maar ik weet niet of ik daar mee ga lopen hoor. Ik ga nu nog alleen, maar overweeg nog iemand mee te nemen. Ken niemand die zwanger is en ik weet niet of het dan leuk is om zo'n dag naar zo'n beurs te gaan.  En alleen, dan kan ik lekker alles goed bekijken, dat is dan weer het voordeel. Kijk nog wel even.

BEdankt voor jullie reacties.

Groetjes Suus

Ik ben zowel op de 9 maanden als op de jongegezinnen beurs geweest. Wat erg leuk voor een keertje maar...ERG druk! Je valt echt over de mensen. Een kind van 3 wordt er stapelgek! Enne die aanbiedingen zijn leuk maar zelfs een shopaholic als ik had genoeg aan 1 tasje hoor. Zo geweldig zijn die aanbiedingen echt niet... Je moet denken aan difraxspulletjes met korting, zwitsal pakketjes, van die bedrijven die shirts bedrukken, verzekeraars, dakkapellenbedrijf, bedrijven die van die abonnementen op kinderboeken verkopen (eci achtig) enz enz. Kortom een hoop promotie!  En oja ook dingen als draadzakken, kinderwagens, knuffeltjes, kleertjes enz. Ze geven allemaal wel een beetje korting maar niet zo heel schokkend hoor.

Veel plezier!
gr.Ing

Ha meiden,

Mijn zusje gaat gezellig mee! Gaan we ook lekker struinen over de huishoudbeurs, gewoon een gezellig dagje weg met z'n tweetjes. Zij is niet zwanger, het is zelfs nog ver van haar bed, maar ze vindt het wel leuk om mee te gaan en ik vind het toch wel leuk om het met iemand te delen. Wil gewoon lekker in de stemming komen van het zwanger zijn. De weken vliegen namelijk voorbij en voordat ik het weet is het al zover dat de bevalling nadert. En nu ik me goed voel en nog niet te veel last heb van mijn buik, kan ik er nog lekker op uit.

De aanbiedingen vallen dus wel mee begrijp ik. Ach, daar ga ik ook niet echt voor. Ik ga toch voor het sfeertje en wie weet kom ik wel hele leuke dingen tegen die mij op ideeen brengen. Je weet nooit!

Heb trouwens net even op de site van de huishoudbeurs gekeken en daar gebeurt ook vele meer dan ik dacht. Wij komen de dag wel door :).

Ik ga trouwens vrijdag, dus wie weet zien we elkaar nog wel (ha ha, tussen al die duizenden mensen).

P.S. Probeerde trouwens nog een preferred parking plaats te reserveren, maar die waren allemaal al bezet. Ik ga nu de auto denk ik maar op zo'n parkeerplaats met een shuttlebus zetten, zodat we ook bij de voordeur van de Rai afgezet worden. Of hebben jullie een beter idee??

Terug
Bovenaan