Negen Maanden Beurs, gaan jullie ook???

Ik ben er 1 geweest toen ik zwanger was van de eerste, toen een week of 12 geloof ik, en ik vond het vreselijk! Tuurlijk, de beurs zelf was leuk en vooral de spullen en aanbiedingen, maar ik vond het er veel te druk en te warm en zo. Normaal hou ik wel van beurzen, maar als ik zwanger ben is drukte me al snel te veel en wordt ik er kotsmisselijk van. Was echt helemaal kapot nadien.
Hoewel ik al best leuke aanbiedingen gezien heb, ga ik dus zeker niet dit keer.

Hoi hoi,
ik heb opzich wel zin om te gaan. lijkt me leuk om tussen al die spulletjes te neuzen. misschien laat ik een buiktekening maken. maar weet nog niet welke dag ik ga (16 of 17 febr.).

maar is het inderdaad zo druk en warm? dat zou wel jammer zijn...

Groetjes,
Sara

quote: Marina03 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2008 12:58:10'));

Hoi,
Ja ik ga met een nichtje die net zo ver is als mij. 15 weken! Wij gaan de vrijdag de 15e.
Ik ben nog nooit geweest, het is ook onze 1e zwangerschap. Ik zag dat je ook een
2/3/4 D echo kon laten maken op dvd . Kosten € 75,00 Zouden jullie dit doen?

Janine, als ik nog niet zwanger was zou ik niet gaan, net wat je zegt, dan zou ik wel jaloers zijn. Maar dat is mijn mening.

groetjes

Hoihoi Marina,

ik zou dat op zo'n stand nooit doen.
Je ligt wel achter een scherm maar het schermpje waar alles op te zien is hangt redelijk hoog en dus ziet iedereen het.
Bovendien als je het op dvd wilt dan hoor je alles wat erom heen komt.
Ik zou het gewoon lekker met zijn 2 in een speciaal bureau doen.
Dat kost misschien wel 100 euro... maar als je het toch wilt doen doe het dan samen en gewoon wat intiemer dan is er ook wat meer tijd voor.

succes op de beurs.

groetjes creabea

quote: N reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2008 20:15:34'));

Ik ben er 1 geweest toen ik zwanger was van de eerste, toen een week of 12 geloof ik, en ik vond het vreselijk! Tuurlijk, de beurs zelf was leuk en vooral de spullen en aanbiedingen, maar ik vond het er veel te druk en te warm en zo. Normaal hou ik wel van beurzen, maar als ik zwanger ben is drukte me al snel te veel en wordt ik er kotsmisselijk van. Was echt helemaal kapot nadien.
Hoewel ik al best leuke aanbiedingen gezien heb, ga ik dus zeker niet dit keer.

Hoihoi N.
Ik vond het ook vreselijk die 9 maandenbeurs.
Iedereen neemt hun 2de en 3de kind mee. Je loopt er in een stampvolle hal.
Er rijden overal buggy's en kinderwagens...
Wat je zegt normaal hou ik ook wel van beurzen maar de 9 maanden beurs vond ik ook 3x niks.
Zonde van mijn geld en bovendien niet veel nieuws te zien.
Dus ik zou niet nog eens gaan.

Succes allemaal die wel vol goeie moed gaan.

groetjes creabea

Terug
Bovenaan