nekplooimeting?

o'ja wij kregen de uitslag van de nekplooimeting telefonisch.
En wij hebben een combinatietest gedaan. Dat is een nekplooimeting en bloedprikken.
Daar kwam die kansberekening uit van 1 op 35.

Groetjes Natascha

Hoi hoi,

Ik heb net even bij mijn verzekering gecheckt of ik het nog vergoed krijg, maar dat was niet het geval. Dit is onze 4e en voor het eerst moeten we het zelf gaan betalen. Dat wordt nog even overleggen of we het wel laten doen dan. Ik denk het wel, ook al is de kans erg klein dat er iets aan de hand is.

Groetjes Joyce

Hi meiden,

Ik ben nu 5 weken zw en met 8 weken moet ik naar de verlosk.
Ik heb ook met haar gesproken over een nekplooimeteing omdat het bij ons in de familie voorkomt. Ben wel benieuwd hoe het allemaal in zijn werk gaat maar ik wil ook de zekerheid hebben dat het goed is. Nou zekerheid heb je nooit begreep ik uit iemend zijn verhaal maar toch iets meer.

Gr,
Lin

hoi hoi,

zelf ben ik nog niet bij de vk geweest, ben nu 6 weken,  maar ik weet zeker dat ze mij hier ook over zou informeren, want mijn man en ik zijn achterneef-achternicht van elkaar.
Maar ik ga geen enkele test doen. Ik zie op het eind wel of het afwijkingen heeft of niet.
Wat ik zou het kind toch nooit weg laten halen.
Je zou bij je eigen te raden kunnen gaan of je het weg laat halen als je die tests doet en het blijkt een afwijking te hebben of dat je het dan toch zou houden. Als je hier antwoord op weet, weet je ook of je die test gaat doen, toch?

Succes,

Liefs

hoi hoi,
Ik ben gisteren bij de vk geweest en die begon er ook over.
Ik heb resoluut(stond er zelf van te kijken)nee gezegd omdat zo'n nekplooimeting een uitslag kan hebben waardoor je een vlokkentest of een vruchtwaterpunctie kan
laten uitvoeren en ik die te riskant vind en ik dan idd moet kiezen om weg te laten halen en dan zit je in zo'n ver stadium dat ik dat toch nooit zou doen.
Dus geen nekplooimeting voor mijn baby.
p.s. daar komt bij dat ik ook geen verhoogt risico heb in mijn familie of die van mijn vriend en ik pas 23 ben.

Groetjes Merel

Ik heb wel de nekplooimeting gedaan.
Ze meten de nekplooi op tijdens de echo en ze nemen 2 buisjes bloed af.
Als het niet goed is bellen ze maar wij hebben de uitslag bij de volgende cotrole gekregen.Die was bij ons 1 op 7600.
Ik wilde het weten zodat ik me voor kon bereiden.
Ze kunnen het nooit voor 100% uitsluiten.

Groetjes mikkie

Terug
Bovenaan