nekplooimeting

Nee ik heb nog geen uitslag. Maar alles was helemaal perfect met het kleine ukkie in de buik. Ik las gisteren op deze site ies over een Nub theorie en vroeg de echoscopiste ernaar.

De baby lag op een gegeven moment perfect ervoor, en die vrouw zei: ik durf wel een gokje te wagen en legde gelijk uit dat bij een meisje het streepje parallel aan de ruggegraat lag en bij een jongetje het streepje omhoog stak althans meer dan een hoek van 30 graden.

Het streepje liep perfect parallel, dus zij denkt een meisje!!!!!!!!!

Ik had zelf dat vermoeden. Maar over 4 weken weten we het pas zeker. Het is nu 95% zeker, maar die andere 5% zijn heel belangrijk voor me haha.

Maar het maakt ook eigenlijk niet uit wat het word. Alles was gezond en functioneerde zoals het hoorde. Met deze echo kwam ik eigenlijk rond 1 december uit met de UD. Maar we houden gewoon 5 december aan voor het gemak. En de babies groeien met spurtjes....

Oh ben zo blij dat alles er goed uit zag!!!!
binnen 10 werkdagen krijgen we de uitslag van bloed icm meting.

liefs

Hey, wat fijn dat het er allemaal zo goed uitzag! Enne, een jongetje én een meisje is natuurlijk leuk, maar is natuurlijk veel fijner dat alles gezond lijkt te zijn. Nu nog wachten op de uitslag... Lijkt me wel spannend, maar met zo'n mooie echo kun je je al bijna niet meer voorstellen dat het niet goed zou zijn.
Geniet er maar lekker van!

Liefs Elin

Hoi Heppy,

Ik zit te wachten op een telefoontje met de uitslag. Zit 1000 doden te sterven!
Ik las dat over de Nub idd ook. Meteen de echo van de nekplooimeting erbij maar niet te zien. Wij willen niet weten wat het wordt maar toch nieuwsgierig he?!
Met een mooie echo kun je je idd geen slechte uitslag voorstellen en onze echo was prachtig!
Ze bellen ook zo lekker op tijd he? Nog vijf minuten en dan behoor ik het te weten.....zul je zien gaat om 16.00 uur de telefoon pas. Grrr....

Een ongeduldige mede zwangere.

Hoi,
Ik heb over twee weken de nekplooimeting.Vorige week na de eerste echo meteen bloed laten prikken,dus we krijgen meteen de uitslag na de meting.Toch wel weer spannend!Deken jullie er ook over na , wat als het niet goed is?En wat doe je dan?!Vind dat toch wel moeilijk.
Groetjes Diana

Hoi meiden,

wij hebben 15 juni de combinatietest. Bij mijn dochter hebben we dat ook laten doen met de gedachte dat als het niet goed zou zijn, we er ons op kunnen voorbereiden. Ik zou het kindje niet zomaar weg laten halen, maar je kan je dan wel inlezen en misschien contact zoeken met mensen die er ervaring mee hebben. Gelukkig was de vorige keer alles goed.

Ik heb bij mijn 2e echo bloed laten prikken en dan krijg ik bij de echo voor de nekplooimeting meteen de uitslag.

Liefs Silvia

Wat fijn dat het er goed uitzag. Altijd weer spannend. Ik heb ook weleens over de nub theorie gehoord, knap wat ze al kunnen zien. En inderdaad die 5procent blijft nog een ? Nog even wachten.

@sjaantje ik heb donderdag de nekplooimeting. Ook ik heb ruim van te voren bloed laten prikken. Wil gewoon gelijk de uitslag. Ben er wel een beetje angstig voor. Mijn vriendin had de kans van 1 op 8 en dat is hoog, zeker voor iemand die nog geen 30 is. Uit de vruchtwaterpunctie blijkt gelukkig dat alles goed is. Maar Pfff wat zou ik doen. Bij zo'n kans zou ik ook verder onderzoeken. En tja wat zou ik doen, het is een hele persoonlijke keuze en ik respecteer die van iedereen. Ik ben er nog niet echt overuit en wil er pas echt een besluit over nemen als ik voor die keuze zou komen te staan. Het is erg lastig.

@ Essie: ik heb ook besloten er pas over na te denken als de uitslag "slecht" is. Maar wat is slecht? Ik laat mijn gevoel op dat moment spreken denk ik.

Nog steeds niets gehoord en ze zouden tussen 13 en 14 uur bellen..... Gedulg begint op te raken...

@netjem, kun je zelf niet bellen. Ik vind het niet normaal dt ze niet bellen terwijl ze tussen 1 en 2 zouden bellen. Ik zou ook in spanning zitten.
En inderdaad wat is slecht....... Daar ben ik oo nog niet over uit. Ik hoop dat ze snel bellen en je een goed bericht krijgt.

Terug
Bovenaan