nekplooimeting

Hey dames spannend!!!

Als de test niet goed zou zijn en de kans dus erg hoog zou ik verdere onderzoeken willen. Stel het zou echt een zwaar gehandicapt Li.Xje worden is het heeeeeeel hard, maar dan denk ik erover om het af te laten komen. Echter als het een downki.die zou zijn echt niet hoor. Dit is idd heel persoonlijk en ook ik respecteer ieder zijn keuze hierin!

En ff over jongen of meisje.... Het maakt me echt geen zak uit! Ben zo blij met mijn mannetje en nog een baby op komst! Belangrijk vind ik gezondheid en geluk voor beide jndjes!

Lipfs

Fijn dat je een goede echo had, nu nog effe wachten op de bloeduitslagen.
Ben benieuwd of die 5% ook meisje is! Bij onze vorige zwangerschap was het lang onduidelijk en zijn beide geslachten meerdere keren voorbij gekomen (ben onder controle bij gyn, dus dat zijn veeeeel echo's). Uiteindelijk een zoon gekregen.
Dochterlief zegt de hele tijd dat ze een zusje krijgt, dus ben benieuwd.

Lieve heppy,

Wat spanned maar super fijn om te lezen dat alles goed was en wat te gek dat ze nu al iets konden zien. Tsja.....die 5% blijft ook belangrijk en ja, hoe cliche het ook klinkt: als het maar gezond is. Is het aller, aller belangrijkste maar een meisje??? Super leuk! :)

Ik ben ook zoooo benieuwd, over 3 weken weten we het! Geniet lekker van je ukkie meid!

Fijne avond en een fijne vakantie!

Liefs Lynn.

fijn dat het goed was meid, en spannend om nog ff de rest af te wachten! wat leuk een meisje! hihi ben benieuwd of die andere 5% het ook zegt ;) wij hebben zaterdag pretecho met geslachtbepaling ben zo benieuwd!! xxx

Hoi heppy

Fijn dat het er goed uit zag en wat leuk over dat gokje hihi
Eigelijk had ik van daag ook een N.T maar ik ben tog niet gegaan ik was onzeker gmaaktbdoor een arts en wou er toen wel 1maar naar lang wijken en wegen dacht waarom eigelijk en kwam ik weer uit bij mij eerste optie dat ik het niet wou en niet nodig vond

Nou meis leuk om het leuke nieuws te horen ik heb mij 3echo pas 12-06 ppffff zit te springen om me spruitje te zien en hopelijk te horen
Knuff Marie X

Terug
Bovenaan