nekplooimeting

dag dames,

a.s. donderdag (dan 12 wk 4 dg) hebben wij de echo voor de combinatietest, ze doen dan de nekplooimeting. ik heb twee weken geleden al bloed laten prikken daarvoor.
ik weet eigenlijk niet of ik dan donderdag meteen de uitslag van de combinatietest hoor of dat we daar nog op moeten wachtem.. weet iemand dat?
bij de oudste twee hebben we die test nl. niet laten doen, maar nu ben ik 36 dus deze keer toch maar wel.
ik ben eerlijk gezegd best zenuwachtig...
gaan jullie de combinatietest doen?

groetjes,
mamainzuid

Ik niet, ik wil niet weten of ik een kans heb. Als het zo is dan is het zo. We doen wel de 20 weken echo, ik wil wel weten of het medisch allemaal goed is. Ook omdat je hier in sommige gevallen ook iets mee kunt.

@Beauty29: oh fijn dat je direct de uitslag krijgt!
ik vind het nl. toch wel erg spannend en zit het liefst nog zo kort mogelijk in onzekerheid.. hoop dat het bij jou goed was?

@Np1980: ik snap je helemaal, dat hadden wij bij de oudste twee precies zo. maar nu ben ik toch al wat ouder en bovendien heeft de a.s. baby nu ook veel impact op het leven van onze twee jongens dus willen we toch graag weten waar we met z'n allen aan toe zijn.

Beste mamainzuid, ik snap je keuze hoor! Ik vind het alleen moeilijker om te weten dan om het niet te weten en zal het kindje niet weg laten halen. Maar ieder zijn eigen keuze gelukkig is de mogelijkheid er toch! Succes donderdag laat je nog weten wat de uitslag was?

Wij doen niet de combinatietest. Bij onze dochter hebben we ook geen 20 weken echo gedaan. Puur omdat weghalen sowieso geen optie is en omdat ze het ook heel vaak niet goed hebben. Dan kan je ook niet meer genieten van je zwangerschap.
Maar dat is onze mening..

Ook wij doen geen combinatietest. Wel gaan we voor de 20 weken echo. Gewoon omdat het mag en omdat we graag ons kindje zien. Ik geloof ook niet dat als er iets zou zijn ik het kindje weg zou laten halen. Maar ieder staat hier op zijn eigen manier in natuurlijk.
Vanavond hebben we weer een echo. Ik ben dan 11,5 week zwanger. Wel weer spannend hoor...

Wij hebben er wel bewust voor gekozen al weet ik niet wat ik zal doen als het kindje werkelijk iets zou hebben. Gelukkig hadden wij een hele goede uitslag 1 op ruim 7800

Succes woensdag, het komt vast goed!

Terug
Bovenaan