Nelleke, je bent beroemd!

Kwam op de Hyves van een vriendin van een vriendin van mij opeens een bekende clip tegen...Ik ff denken waar ik het beeld van herkende, maar het was jij! Dus je bent beroemd! Commentaar van weer iemand anders was alleen iets minder:

ja ik vind de tekst van het lied: in de stal van mijn hart erg mooi.
ze zingen soms een beetje valssss....
maar wat geeft het?!

Niets van aantrekken hoor! Ik vind het prachtig gezongen! Wij zijn vanochtend thuis, gaan vanavond samen met Lydia naar de Paaspraise toe vd Regenboog, hoop dat dat mij weer wat doet...

Liefs, Rianne en Lydia

Haha, grappig is dat ..

willen er al mensen handtekeningen bestellen? ... 5 euri's, dan is ie van jou!

En dat commentaar... wie was het, zal ik ff d'r hyves bombarderen!!
Haha, nee hoor, Prima toch. Niet iedereen hoeft alles mooi te vinden. Als ik van slag zou raken van iemand die zegt dat iets vals is, dan zou ik allang niet meer op het podium staan.

Liefs Nelleke

5 euro per handtekening? Als Lydia en Kian later nou gewoon met elkaar gaan trouwen, en jij getuige bent, heb  ik je handtekening voor nop  (alhoewel, een beetje bruiloft is ook neit echt gratis)
Ben ja al uit de paasnummers? Daar vroeg je laatst naar maar heb je er niet meer over gehoord...

Haha, het wordt nog spannend. Ik heb me er even niet tegenaan bemoeid, en nu is het zo'n oude spiritual geworden. "Nobody knows the trouble I've seen".
Ik hou m'n hart vast. We gaan er wel wat spanends van maken hoor, maar ik moet nog wel even wat inspiratie vinden!

En over die bruiloft ... Bij ons in de familie is het normaal dat het bruidspaar die zelf betaald hoor! Dus dat hoeft voor jou helemaal niet duur te worden!

Liefs NElleke

nou da's dan wel weer lullig dat je het commentaar van een andere persoon er hier ook bij zet, alleen het feit dat ze beroemd is op Hyves was genoeg toch?? Nelleke, ik vind dat je fantastisch zingt!!!

sommige mensen ontbreekt het aan tact maar zijn gelukkig wel heel intelligent toch... scriptie al af??

oooo gemeen grapje van mij maar vond het inderdaad ook niet zo aardig opgemerkt van riannet
maar zal wel niet rot bedoeld zijn he

Nelleke, ik vind jou een zang-kanjer!

Terug
Bovenaan