Nelleke, je bent beroemd!

Ik geef niet zoveel om kritiek hoor. Ik vind kritiek pas interessant als het komt van mensen van wie ik hou. Ik laat me liever niet kwetsen door mensen die ik niet eens in m'n hart heb zitten.
Dus ik vind het ook geen enkel probleem dat het even doorgegeven werd.
Misschien had ze ook wel gelijk, misschien was het wel vals...lekker belangrijk!

Liefs Nelleke

PS, maar wel lief dat jullie voor me in de bres gaan staan hoor!

de beste stuurlui staan aan wal toch?

het feit dat men over je praat zegt al genoeg...je bent dus interessant genoeg om over te praten en je weet dat je mooi zingen kan.
beter compliment is er niet, dat mensen het over je hebben hoor.
groetjes Pascal

Meid,je hebt een prachtige stem,écht waar!
Volgens mij ben je niet het type dat zich snel onzeker laat maken en dat moet je ook niet doen,nergens voor nodig!
Beetje jammer om het zo zonder tact  te brengen Riannet,al heb je het misschien niet zo bedoeld.
Groetjes Tanja.

HAHHAH! Stoer dat je rondzwerft op hyves! Ik vond het ook erg goed moet ik eerlijk zeggen, juist zo helder van toon, en de kwaliteit van je Nederlands Nelleke! hahhah!
En commentaar: Mocht het al vals geklonken hebben dan lag dat toch zeker wel aan de kwaliteit van de filmer of niet???

Hmz,.. jammer dat je de wat mindere reactie hebt geplaatst. Ik had liever die tig andere positieve reacties gelezen!!!

Maar eigenlijk zijn dié zelfs overbodig.. Ik heb de reacties uberhaupt niet nodig om ervan overtuigd te zijn dat Nelleke kan zingen!

Phira's (gouden) strotje RULES!

Esmé mv Kay

Laat ik vooropstellen dat ik dit nooit zo bedoeld heb. Als jullie goed lezen zien jullie dat ik Nelleke daarna een flink compliment geef! Nelleke, sorry dat het mss anders kon overkomen.

Rebbie, ja, wij wonen in Veenendaal, Petenbos. Jaren bij Regenboog Noord gekerkt, daarna kort bij Zuid, toen rondgekeken bij Baptisten, en nu weer voorzichtig in Noord aan het kijken. KOm jij ook bij de Regenboog dan? En heb jij een kindje van 'onze' leeftijd? Wij zijn gisteren geweest met Lydia, dus als je er was heb je ons vast gezien! Vooral toen ze tijdens een stukje van Passion of the Christ heel verbaasd vroeg: Maan Nou? Lekker ding is het toch ook...
Groetjes, Rianne en Lydia, 21-07-2006

Hallo Rianne,

Ja, ik kom ook in de Regenboog (Noord) en heb een dochter Rebecca van anderhalf jaar (geboren op 9 aug. 2006). Dus 'passen' wij ook in dit forum.
Ik heb een paar maande geleden dit forum opgezocht, lees wel een tijdje mee, maar niet veel gereageerd. Ik ben niet meer naar de paaspraise geweest...ik weet nog niet wie je bent, maar misschien hebben we elkaar vast al eens gezien in de creche ofzo??!!!! Zou wel lache zijn!
Groetjes, Marianne

Terug
Bovenaan