Nergens zin in

Hoi Allemaal,

Eerder opende ik al een topic over mijn misselijkheid. Dit gaat gelukkig wat beter. T komt nu nog met vlagen. Gister een echo gehad omdat ik vrijdag een bloedig had gehad. Niet erg veel te zien omdat ik nog maar net 6 weken ben. Maar t zag er goed uit verder. Gelukkig een hele opluchting.

Maar goed toch zit ik met wat depri gedachtes nu. Ik heb echt letterlijk nergens zin in. Geen zin in eten geen zin om wat te doen gewoon niks. Ik vind dit zo vervelend gevoel! Ook voel Ik me erg alleen en kan ik mijn vriend op dit moment zonder reden vaak niet uit staan. Ik zie ook erg op tegen t werk wat ik nog moet doen voor mijn cliënten.
Mijn moeder zegt dat t wel weer over gaat. Dat zal ook wel maar daar heb ik nu niks aan. Herkend iemand dit of tips?

Hoi 
Gefeliciteerd!
Dat zijn de hormonen denk ik?
Ik was de eerste paar weken ook erg moe en depri. Dat gaat in het 2de trimester hopelijk over. 
Succes met je zwangerschap

Hoi!
Ik herken het wel! Had het ook.
wel belangrijk om dit wel even bij je vriend te melden, dan weet hij dat het niet aan hem ligt!
En wat je moeder zegt, klopt helemaal! Probeer er van te genieten, het is zo bijzonder!

Ik herken dit gevoel wel een beetje. (ongeveer 6 wkn zwanger)
Denk inderdaad dat de hormonen te boosdoener zijn.. en misschien ook wel het sombere weer.

Ook het werk wat ik doe, zegt me niet veel (meer). Maar ik denk dat het gevoel versterkt wordt door de hormonen.

Maar tegelijkertijd heb ik ook het gevoel dat ik juist vooruit wil.. maar ik denk gewoon dat de hormonen mij misschien een beetje tegenwerken.

Als ik mij zo voel ga ik altijd sporten/bewegen.. met goede muziek op.. lekker hard zetten! (ik sport elke morgen.. zo krijg je meer positieve energie voor de gehele dag :) )

Ook denk ik dat wanneer je je realiseert dat je wat down bent, dit een goede zaak is.. dan wanneer je je dit niet zou realiseren...

Keep your head up! Komt allemaal goed!

Ik had het ook de eerste 11 weken. Daarna kwam mn energie, eetlust en blijheid langzaam weer terug. Ik baalde er ook van omdat ik niet kon genieten. Gelukkig wordt het vaak weer beter als je het 1e trimester door bent! Ik ben nu 21+1 en kan me niet meer voorstellen dat ik me toen zo rot voelde

Bedankt voor jullie reacties. T is echt een rollercoaster zeg haha. Gister voor t eerst een pakje gekocht vind t erg raar dat dit nu bij mij in de kast ligt hihi.

Ik baal t meest van dat ik geen eetlust heb. Ik eet wel wat maar t smaakt allemaal echt niet en krijg er vaak kokhals neiging van.

Zaterdag hebben we vrijgezellefeest. Zie er best tegen op t is van 11.00 tot 1.00. Lange dag dus. Zie t meest op tegen de eet momenten hoop zo dat t goed gaat en ik niet aan tafel zit op te boeren. Niemand weet er nog van.

Kijk nu alweer uit om weer normaal te gaan eten! En weer puf te hebben om dingen te doen

Terug
Bovenaan