Zo stom, over een week gaan we naar Euro Disney
Ik heb er verschrikkelijk veel zin in, maar.....voor het eerst met mijn schoonfamilie op pad....waar wij toch wel heel veel van verschillen in doen en laten.
De laatste dagen ben ik helemaal nerveus, zo erg dat ik bij de dokter ben beland met hyperventilatie ....en het enige dat we kunnen bedenken ...dat het door dit uitje komt
Ik voel me zenuwachtig en ben moe, zodra ik er aan denk voel ik mij nerveus
Terwijl ik er dus wel zin in heb!
Snap je toch niks van
Ben ik wel een type die altijd heimwee heeft en nog nooit zover weg ben geweest met mijn kinderen..dus ook die dingen spelen mee...
maar ik voel me zo'n muts!
dit zwakke plekje in mij....dat vind ik niet zo prettig eerlijk gezegd.
Ik ben wat je noemt hoog sensitive (net als mijn oudste zoon) en dit soort dingen...brrrr....daar wordt ik nerveus van.
hoop dat ik daar wel genieten kan en dat het daar zakt dus...
moest effe iemand vertellen hoe ik mij voel...want het is niet fijn
een mutserige Pascal
Ik heb er verschrikkelijk veel zin in, maar.....voor het eerst met mijn schoonfamilie op pad....waar wij toch wel heel veel van verschillen in doen en laten.
De laatste dagen ben ik helemaal nerveus, zo erg dat ik bij de dokter ben beland met hyperventilatie ....en het enige dat we kunnen bedenken ...dat het door dit uitje komt
Ik voel me zenuwachtig en ben moe, zodra ik er aan denk voel ik mij nerveus
Terwijl ik er dus wel zin in heb!
Snap je toch niks van
Ben ik wel een type die altijd heimwee heeft en nog nooit zover weg ben geweest met mijn kinderen..dus ook die dingen spelen mee...
maar ik voel me zo'n muts!
dit zwakke plekje in mij....dat vind ik niet zo prettig eerlijk gezegd.
Ik ben wat je noemt hoog sensitive (net als mijn oudste zoon) en dit soort dingen...brrrr....daar wordt ik nerveus van.
hoop dat ik daar wel genieten kan en dat het daar zakt dus...
moest effe iemand vertellen hoe ik mij voel...want het is niet fijn
een mutserige Pascal