nerveus

Ik herken wel een aantal dingen in je verhaal hoor. Een kant van mijn schoonfamilie (schoonouders zijn gescheiden)  is ook niet bepaald gevoelig of tactisch. En dat is soms een pijnlijke combi (voor mij dan).
Als ik een poging doe om me voor ze openen dan word ik 9 van de 10 keer  keihard geraakt, bijvoorbeeld met dooddoeners als: Dat hebben we allemaal wel eens  of Dat gaat wel weer over  of Het was maar een grapje (en vervolgens mijn tranen compleet negeren). Ik hou het dus bij koetjes en kalfjes en zoek ze niet teveel op.
Ik zou ook nerveus worden als ik met hun een weekend op stap moest.

Probeer naar het weekend te kijken alsof je met je eigen gezinnetje op pad gaat en de rest van de schoonfamilie is er toevallig ook. Dat is een veel veiligere benadering dan dat jij (in je uppie) met je schoonfamilie weg moet. Jouw man en kinderen kunnen als soort van harnas voor jou dienen, al was het maar omdat zij veel tijd van jou vragen en je die momenten dus niet met anderen bezig kunt zijn.

Dat weekend is om voor je er erg in hebt! Veel plezier!

Ellen mv Julian

Knap dat je het gewoon durft toe te geven, das al heel wat!

Wat je ook  al doet; blijf er over praten!
Zodra je maar een enkele spanning of frustratie voelt spreek dit dan meteen uit, dat zal een stuk opluchten.

Toch wel een fijne gedachten dat Jorick ook in het park/hotel aanwezig is!
Mocht je even aan alle spanningen aldaar willen ontsnappen lekker even samen een borrel, of twee,  drinken hahahaha!!

Misschien valt het achteraf allemaal reuze mee, en als dit niet het geval is wie houd je dan daar?

Ik wens je een heel leuk weekend toe!

Esmé mv Kay

jeetje wat jammer dat je je zo'n zorgen maakt over de vakantie, ik kan me het wel voorstellen maar dat het tot aan hyperventilatie aan toekomt, ppff heftig!!
ik kan je alleen maar aanraden om zoveel mogelijk afleiding te zoeken tot die tijd en je in de vakantie zelf proberen je niet te druk te maken, maar wel zeggen wat er op je hart ligt! volgens mij heb je hier eerder een topic over geopend en vertelde dat je iig niet bij elkaar op de kamer zit toch? dat scheelt al een hele hoop, kan je ff stoom afblazen als dat nodig is...

ik wens je heel veel plezier en het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn als je Jolanda/Jorick tegenkomt!!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan