Nestdrang 2010?

Wie o wie heeft er al "last"van nestdrang? Ik in ieder geval wel. Ik wil winkelen voor de kleine meid, de kamer klaar maken, de rest van het huis opruimen (gaat moelijk met 2 jongetjes en een man die alles laat slingeren), ik kan niet wachten tot ik de box kan klaar zetten (4 maanden te vroeg is een beetje te...). Ik kijk nu al elke dag in de kinderkleertjes la, om mijn aanwinsten te bekijken.

Hi!

Ik merk ook dat ik mezelf nog maar nauwelijks kan beheersen.

Ik heb "garantie tot de deur" gekregen wat het geslacht betreft. Daardoor durf ik nog niet echt voor de volle 100% te gaan met het aanschaffen van typische jongens/meisjes kleding. Met 30wkn krijg ik weer een echo (vanwege vleesbomen) dus dan zal ik het weer vragen...en vanaf dat moment....denk ik wel dat ik helemaal los ga. Ben nu nog aan het kijken voor een kledingkamer. En ga zo naar Baby-dump!

Bij ons staat de box al wel... Haha, nog van de vorige. We vonden het de moeite niet om de box op te bergen.

Verder nog niet echt nesteldrang. Wij moeten nog met alles beginnen. Dit gaan we in februari doen.

Oh praat me er niet van.. hihihi meer nestel dWang te noemen.

Heb echt al veel gedaan:
* schuur
* baby slaapkamer af
* zoons slaapkamer opnieuw ingericht en schoongemaakt
* keuken + frituurpan
* adminstratie + die hele kast
* andere kast in de woonkamer
* washok

Alles dus schoon en puin weg gegooit in totaal 21 vuilniszakken vol met troep (oeps). En ik ben nog maar 23 wken (1 mei). Mijn moeder kent me best goed en zei gisteren nog "nu niks meer weggooien hoor" Ik ben namelijk al zowiezo een weggooi type dus 21 zakken vol troep??

Oh baby kleding ben ik ook al compleet en box staat ook al lang (die heeft kuren met in elkaar zetten dus die mensen waar ik hem gekocht had voor 15 euro heeft hem dus al in elkaar gezet)

Ben dus echt helemaal klaar met babyspul. Badje + tummy tub staan zelfs al in de badkamer (heb een grote badkamer).

Alleen mijn ramen zijn nog niet gedaan en die wil ik zo graag doen... tja met dit weer kan dat echt niet, ze zijn al 1,5 jaar niet gedaan dus dat zegt wel genoeg lijkt me... DWANG dus...

Ik mocht trouwens bij mijn zoons zwangerschap niks doen omdat ik met 20 weken bedrust moest houden..

Wie niet. Ik moest op 24 dec met alle geweld laat ik de middag opeens alle kleertjes en speelgoed sorteren en opbergen die op de rommelkamer stonden. In deze woning zal waarschijnlijk geen babykamer komen daar we op zoek zijn naar een ander huis. Manlief is dus om 16.00uur nog even met me naar de Gamma gereden om verhuisdozen te halen zodat ik kon opruimen als een gek en mijn rust had. Na een dik uur rotzooien zo gaar als een klontje begonnen aan onze romantishe kerstavond: gourmetten met ons tweetjes. Nou ja, drietjes eigenlijk he!
Ik wil alleen maar opruimen, strijken, stofzuigen, stoffen, afwassen etc maar heb er de puf niet voor! Manlief det gelukkig bijna alles dus dat scheelt.

Nou ik wil graag de kamer af hebben waar onze tweede zoon heen gaat.
De stickers die ik op internet heb besteld zijn binnen dus ik heb tegen mijn man gezegd dat ik aanstaand weekend wil beginnen met die kamer want ik wil wel dat hij er al ruim 2 maanden slaapt voordat z'n broertje geboren wordt.
Die tijd heeft hij echt wel nodig om te wennen.

Ik zei toevallig vanmiddag tegen mijn moeder volgens mij heb ik last van nesteldrang.
Schrok wel even van wat ze zei want ze zei dat zal nog wel niet want dat betekend dat de bevalling er wel een beetje aan gaat zitten komen.
Maar als ik het hier zo lees zal dat wel meevallen.

Terug
Bovenaan