Nestdrang 2010?

hahahha Floor... nee hoor dan hoeft de bevalling echt niet snel te gaan beginnen :D Is door dat hormoon die vrij komt bij 16 wken zwangerschap. De een reageert met nesteldrang en andere met wat anders enz..

Oeps...ik heb echt nog nergens last van hoor!!!! Mijn huis is een puinzooi na 2 weken vakantie, mijn slaapkamer is een bouwkeet (daar moet het nieuwe kamertje ingebouwd worden...).
Nou ben ik normaal ook niet het huishoudelijke type of zo....hihihi!

Bij mij gebeurt het meestal een week voor de bevalling ongeveer. Ik heb er tot grote ontevredenheid van mijn liefhebbende echtgenoot ook nog helemaal geen last van. Hij is behoorlijk opruimerig... Maar goed ook, want mijn bekkeninstabiliteit begint overduidelijk weer. Ik kraak echt in mijn voegen... maar ik weet nog wel van mijn eerste dat ik over de koelkast heenhing om daarachter schoon te maken. Zo gek ga ik nu echt niet meer doen.

eh ja... ik heb ook zoiets van: oeps, die tweede moet nu deze maand naar zijn nieuwe kamer, dan kan ik de rest gaan regelen. Nu staan de babykleertjes voor het grijpen op zolder, maar toch!!!
Het gaat gewoon heel snel opeens!

Terug
Bovenaan