nesteldrang en koud water vrees????

Oh ja, zo bekend!! Ik ben nu al bezig met de ziekenhuistas omdat ik in het ziekenhuis ga bevallen. En ik ben erg onrustig en bang dat ik het e.e.a. niet op tijd klaar heb. Terwijl ik nu pas 30 weken zwanger ben en mijn zoontje ook 9 dagen later geboren is.

En ook die angst van waar zijn we aan begonnen. Onze zoon is nu 3 jaar en hij is echt uit de baby tijd (behalve nog niet   zindelijk). Dus we hebben wat meer vrijheid en alles is makkelijker en zo en nu gaat alles weer opnieuw beginnen.... En hoe gaat dat dat met twee kinderen? Etc. etc.

Maar goed, de gedachte dat er straks dan nog zo'n heerlijke knuffelkont bij komt maakt het weer helemaal goed!!

Groetjes,
Rosanne

hihi, ik ben redelijk rustig nog. maar ik ga het nu voor de 1e keer meemaken.
onze kinderkamer wordt pas 5 weken voor mijn uitgerekende datum bezorgd, wel wat laat. maar we hebben gewoon al wel het wiegje klaar. dus ik heb zoiets van ach, de kleine kan al slapen en de rest zien we straks wel.

maar ik heb wel vaak zoiets van ohhh kunnen we het straks allemaal wel, en hoe zal het gaan. manlief heeft een hele drukke baan, komt alles straks op mij aan of gaan we wel zoals we graag willen echt samen voor ons kleintje zorgen.... en dan twijfel ik wel hoor.

ook als ik alle kleine spulletjes zie. dan denk ik echt ohh zo'n hummeltje is echt heel klein.

Hoi,

Ben nu 32 weken, en het is onze eerste, dus ook ik heb eigenlijk nog geen idee wat ons te wachten staat qua gebroken nachten, leven op de tijd, stress etc. Ik wil me er nu ook nog niet teveel druk om maken.. Heb een paar boeken over bevalling en eerste jaar enzo en die ga ik rustig doorlezen tijdens mijn verlof.
Ben deze week vrij (klussen in de kinderkamer) en daarna nog 3 weken werken totdat ik 4 weken voor tijd met verlof ga. Moet eerlijk zeggen dat ik pas sinds een paar dagen een beetje iets van nesteldrang heb, ik ben nu de tassen met spullen (flessen, spenen, speelgoed, etc.) die ik van mijn jongste zusje (moeder van 2 meiden) heb gehad aan het uitzoeken ben. Heb op elke tas een lijstje geplakt met wat er precies inzit, dan hoef ik straks niet zo te zoeken.
Krijg nu ook zin om de 6 dozen kleding (tot en met maat 68) en luiers/doekjes  uit te zoeken en te sorteren. Het wassen zal nog even moeten wachten tot de kinderkamer klaar is en de kast voorzien is van extra legplankjes. Dus nog zeker een week, misschien 2.

Tjonge, wat een relaas weer zeg! Ik sta er zelf versteld van.

Groetjes uit donker lelystad (is nu 00.49)
Esther

Terug
Bovenaan