Bwahahaha! Echt hilarisch dit! Zo herkenbaar. Vooral het graag thuis willen zijn.Een van m'n beste vriendinnen is naar Utrecht verhuist (ik woon in Leiden) en vroeg of ik haar nieuwe optrekje wilde komen bewonderen. Heel enthousiast ja geroepen maar toen het zover was wilde ik liever alleen maar thuis zijn. Ben wel gegaan en was erg leuk. Die kleertjes wassen was ook fantastisch. Heb alles gewassen en gestreken. Was giga-veel werk omdat we ietsje pietsje enthousiast zijn geweest met inkopen doen. Nu liggen de kleertjes alweer een maand in de kast en twijfel ik of ze inmiddels niet stoffig zijn geworden en ik ze overnieuw moet doen. Wel allemaal al drie keer uit de kast gehaald, kast weer schoongemaakt, opnieuw opgevouwen en weer teruggelegd. Nu heb ik alles met (veel) wasverzachter gewassen en las ik in het boekje van de kraamzorg dat het beter is om t zonder te wassen omdat een baby er misschien huidirritatie van kan krijgen. Weetr een goede reden om alles overnieuw te doen
Rimke, wat ongelooflijk knap dat jij het volhoudt met je man in het buitenland. Ik zou gek worden. Bij ons was er sprake van dat m'n vriend vorige week naar de VS had gemoeten. Hij heeft ze er echt van moeten overtuigen dat hij niet de geschikte persoon was, de vergadering ook telefonisch kon, het moment niet geschikt was, zijn engels niet goed genoeg etc etc. Gelukkig hoefde hij niet. Pfff... ik was gek geworden denk ik...
Marian
Rimke, wat ongelooflijk knap dat jij het volhoudt met je man in het buitenland. Ik zou gek worden. Bij ons was er sprake van dat m'n vriend vorige week naar de VS had gemoeten. Hij heeft ze er echt van moeten overtuigen dat hij niet de geschikte persoon was, de vergadering ook telefonisch kon, het moment niet geschikt was, zijn engels niet goed genoeg etc etc. Gelukkig hoefde hij niet. Pfff... ik was gek geworden denk ik...
Marian