nesteldrang

Kijk Noah dat is idd nog eens thuiskomen zeg, wat lief van hem!
Ik merk ook gewoon dat als ik niet alles heb gedaan wat ik wil dat ik dan heel onrustig in mijn hoofd ben............
heb net weer even doekje door badkamer gehaald heerlijk als je dan kijkt en alles blinkt weer, ik was voor mijn zwangerschap echt niet zo''n poets hoor haha manlief vind het niet erg hoewel ik soms doorsla nu haha

liefs Daantje

Ik ben van maezelf al niet zo'n poetser, maar ik heb het wel altijd schoon. ik ben er gewoon niet gek op. Nu nog niet. ik doe het omdat het voor je gevoel beter is.

En en en...ik heb vanochtend EINDELIJK de bijkeuken/schuur gedaan!! Voelt erg prettig!

Ik ben ook zeker geen poetser, en kan me er soms dan ook maar moeilijk toe zetten. Maar ik moet zeggen dat ik vind dat het allemaal wel aardig schoon is zo, nog wat kleine dingetjes, maar dat komt goed.

Ik ga straks nog even dweilen beneden en heel misschien de badkamer nog even doen en dan ben ik wel weer klaar voor vandaag.

Laat ik het zo zeggen: ik hoef me echt niet te schamen wanneer de kraamzorg komt.

als jij je huisje gewoon netjes hebt hoef je je zeker nergens voor te schamen toch? Ik wilde dat ik wat minder drang had hahahahaha.... zit nu nog lekker achter de laptop maar zal zo toch beneden gaan poetsen en dan toch nog even boven stofzuigen...

kastjes enzo hebben we pas nog ff samen gedaan en meteen uitgezocht wat we nog wel en niet meer gebruiken. Alles wat we niet meer gebruiken ingepakt voor naar de rommelmarkt.. staat nu netjes in dozen op zolder... zodra we genoeg hebben gaan we er weer een keertje heen...

sas

Goed hoor! Zolang je er nog zin in hebt en het nog kunt doen, zou ik het ook doen. het voelt ook altijd wel were goed, wanneer je iets hebt opgeruimd ofzo. En wat kun je dingen lang bewaren he? haha bij ons kan ook zoveel alweer weg. Die schoonmaakwoede heb ik rond de 28e week van mijn zwangerschap gehad.

Nu jij over zolder begint. Dat kan ik zo nog wel even doen. Ik heb rond die zelfde 28e week ook de zolder helemaal opgeruimd, maar een kant heb ik de dozen eigenlijk even neergesmeten in de trant van: dat doen we volgende week wel even dus. Inmiddels zijn we toen weken verder. het probleem is: het staat me niet in de weg he? Dus ik was het zo vergeten. En aangezien het toch snertweer is, kan ik dat even doen. Het zit in dozen, het is een kwestie van even netjes neerzetten. Hooguit 20 minuutjes.

pffff vandaag helemaal geen fut om iets aan te pakken en weer maakt me depri, nu wordt het alweer zo donker..........
Ach alles is schoon hoor! dus goed is goed he?

heb net lekker mikkemannen op met speculaas mmmmm

liefs Daantje

hahahaha, Weekee, ik breng je op ideeen... maar 20 minuutjes is ook maar eventjes he..

Daantjuh, mikkemannen? Wat is dat, die ken ik niet.

Terug
Bovenaan